Jag och mitt liv

Direktlänk till inlägg 16 juli 2011

Spelar..

Av Carro - 16 juli 2011 11:03

Sitter o spelar ett spel som jag har fasnat för på fb. Jag vet, skit tråkigt att sitta där men detta spel var faktiskt helt okej. Frågan är bara hur länge jag kommer att spela det eftersom jag har hittat andra spel som oxå har varit roliga men jag har lixom lagt av efter ett tag. Men det kanske är så det ska vara. Jag har dessutom precis lagt barnen då det inte ens gick att prata med dom utan att dom praktiskt taget gallskrek. Underbart när barnen har vaknat på sitt bästa humör eller nåt.


Timo ligger fortfarande o sover o har det bra. Fast han vaknade tydligen i natt för att hans öra började tjuta igen. Ja han lider av tinitus o tydligen kraftig sådan. Jag kan tänka mig att det är jävligt jobbigt, o spec då när han inte kan sova ordentligt. Han måste ju tex ligga o sova med tv:n på.. När jag sov över hos honom när han bodde hemma hos sin mamma så hade han både tv o datan på. I ett litet jävla rum. O jag kan lova att det blev varmt. + att de är redan så varmt i dom radhusen på sommrarna. Det är som när jag sov där när Timo var i finland. Så när jag gick upp för att röka så låg ju hans lillebror i soffan. Vilket jag har stor förståelse för. Fattar inte hur man kan sova på övervåningen när det är kanon sommar ute. Jag har oxå gjort de o man höll verkligen på att dö av värmeslag. Kan bara inte förstå.


Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva som vanligt utan jag bara pladrar på som vanligt. Det händer lixom inte så mkt i mitt liv just nu så jag har inte mkt att skriva om. Det händer inte mkt i mitt liv för övrigt heller. Men jag tycker ändå att det är skönt att skriva av sig..




Det ser inte ut att vara så roligt väder o det blåser ganska kallt. Jag vet att vi har 1 plan denna helg o det är att vi ska till några kompisar. Dock så vet jag inte om de sker idag eller som vi går/åker dit imorgon.. Måste ju prata med dom oxå.

Sen har jag återigen fått en dille på att jag vill tatuera mig igen. Jag hade de får någon månad sen men sen lugna de ner sig o sedan så har det blossat upp igen. Jag har ju sagt att jag vill fortsätta på 1 tatuering men jag vill ha 3 st till. Jag har ju redan 1 på armen där de står Melissa Cleo men jag tycker att de ser så tomt ut så jag vill fortsätta. Göra nå mer helt enkelt. Dom andra 3 vill jag göra 1 späckhuggare på sidan av vaden, någonting i ljumsken o sen vill jag göra min släkts adels tavla på ena skuldran.


   Min släktsadels sköld..    

Något liknande som denna skulle jag vilja tatuera in. Späckhuggare för mig står för styrka.


Alla tatueringar jag har/vill ha betyder något för mig. Det är inget jag gör bara för nöjets skull. Om ni förstår hur jag menar..


Nej nu ska jag lägga ner här o kolla till barnen. Ha en bra dag!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carro - 1 december 2015 13:03

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 7125152266"

Av Carro - 1 december 2015 11:38

Jag är återigen så sugen på att byta blogg plats. Men jag vet inte vart eller vilken. Det jag vet är att jag inte vill gå tillbaka till blogg.se för där har jag varit förut. Funderar på om jag ska testa nouw.com Men eftersom jag inte har bestämt ...

Av Carro - 30 november 2015 20:00

Alltså förlåt till er alla som ser fram emot jul.   Jag är så less, i år igen. Melissa är bland det svåraste att hitta på julklappar till, hon är inget barn som direkt leker. Hon har hur mkt pyssel som helst som hon inte alltid är så intressera...

Av Carro - 30 november 2015 17:00

Ja som sagt den 9/11 var vi och kollade på våran lilla bebis. Och trots att jag gjort detta 2 ggr tidigare med Melissa och Cleo så var jag så sjukt nervös. Vi skulle vara på Huddinge sjukhus kl 11.00 och det var ju inte det härligaste vädret. Vi var ...

Av Carro - 30 november 2015 15:24

Att man kan vara så dålig på att blogga som jag är.. Det är helt sjukt. Och ändå har jag så många tankar o funderingar o annat man kanske vill skriva av sig. Men icke. Sen skyller jag gärna på våran dator en del oxå. Det är ingen jag gärna har så g...

Ovido - Quiz & Flashcards