Jag och mitt liv

Alla inlägg den 6 november 2011

Av Carro - 6 november 2011 21:42
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Carro - 6 november 2011 21:01

Just nu är det väldigt tomt här hemma. Har ju ingen tv att titta på för kablarna inte räcker osv..

Så vad jag ska göra resten av kvällen har jag ingen aning om..


Jag har precis laddat batteriet på farfars dator men de försvinner fort. Så med andra ord dåligt batteri.

Jag hade tänkt att jag skulle kolla på lite serier som finns på Timos usb-minne men sen kom jag på de att denna dator har inte dom pogrammen/pogrammet. O eftersom jag känner bara en som vet hur man fixar de så kan de nog hända att de aldrig händer något. Men vad vet jag. Idag har jag varit på bandy o kollat när bror o hans lag spelade. Alltid lika roligt.

Dom vann med 7-2 o dom spelade mot Rosenlund. Det var riktigt kul o se faktiskt.. O att dom vann dom första 2 perioderna då de gick upp till 7 o Rosenlund hade fortfarande 0:an kvar.. nej det var faktiskt en riktigt bra match..


Nicke o Nille kom ju förbi när matchen hade slutat o hämtade barnen o jag fick skjus av Nille förbi affären o sedan hem. Eller de blev en tripp till grusåsen oxå för att hämta nycklar eftersom mina barn har varit så underbara o tappat bort/gömt mammas nycklar.. så underbara så.. Så de är nog de jag ska göra, o kanske ställa mig o diska innan jag kryper i säng eftersom jag ska till skolan imorgon..


Nej jag har faktiskt inget mer o skriva, känner mig bara så jävla tom.. Bye bye

Av Carro - 6 november 2011 14:06

Är på väg ut till Hölö med båda barnen för att kolla på bandy. De blev ingen vanlig tid att lämna barnen men de gör inte så mkt. Visst att ja är less på att bråka med Melissa o Cleo men de skulle säkert hända om ja hade haft barnen en helg eller på heltid. Så de är typ ingen skillnad..


Timo håller som sagt på att flytta, de är en del som försvinner hemifrån mig idag. Trist men de är ju jag som startat allt. Men ja vet att ja behöver de oxå.. Men de kommer att vara ensamt o tomt hemma. Tyst o tråkigt..

Men..men..


Nej nu ska jag fortsätta sitta o tråka på bussen..


Bye bye ps Tack alla för igår.. va jätte kul att få träffa många av er igen o spec farfar, farbror o faster ;)

Ovido - Quiz & Flashcards