Jag och mitt liv

Alla inlägg den 21 november 2011

Av Carro - 21 november 2011 22:44

Hej hej bloggen. Just nu är det måndag kväll. O jag tar de bara lugnt. Har varit hos syster o Nenne o firat min älskade systerdotter som blev/blir hela 5 år. Stora tjejen.Melissa var självklart med. Likaså Cleo... kul o se sina barn trots att de ej är min vecka. Fast jag ska ju ha dom from fredag ändå. Gubbarna ska iväg på kryssning. Har kommit på de att jag kommer att ha barnen 3 helger i rad. Om de så är hela helger eller inte. Imorgon kanske jag drar till skolan. Har ej bestämt mig men jag skulle behöva prata med Lena. Fast man vet ju aldrig om hon har tid.. Hon hade ju inte de sist hon skicka sms att ja skulle dit. Nej, jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva. Så ha en bra dag/kväll..Bye bye

Ovido - Quiz & Flashcards