Jag och mitt liv

Alla inlägg den 18 november 2011

Av Carro - 18 november 2011 18:24

Sitter här hemma i lugnet o bara tar det lugnt. Barnen sitter i min säng o kollar på film. O hör o häpna. Cleo sitter verkligen o kollar på film. Helt otroligt. Fast just nu kom han hit för att jag skulle hjälpa honom med hans nya mobil. Inte den bästa måste jag säga.. men men..

Men idag kan jag lugnt säga att mina barn har blivit bortskämda. Dom har fått telefon, godis o en varsin tidning.

Köpte prinsses tidningen till Melissa. Fan vad dyr den är.. 64 kr.. men o andra sidan så fick man med en dagbok med lås.

Så de är ju en sak. Sen var tidningen ganska tjock. Det var en jultidning..

Cleo fick en Bamse tidning. Med en penna..


Vad som händer nu vet jag inte. Melissa o Cleo ska få kolla klart andra filmen o sen blir de troligen sängen för deras del. Vad jag ska göra har jag ingen aning om.. Blir väl bara att ta de lugnt..


nej nu har jag inge mer att skriva så hade.. Bye bye

Av Carro - 18 november 2011 12:30

Mina tårar bara rinner, dom vägrar sluta. Jag vet inte vad jag ska göra.

Jag önskar att jag kunde vara kall o inte bry mig, jag önskar att du inte rivit mer mina väggar, min mur.

Du lovade mig att du inte skulle ignorera mig igen.

Jag orkar inte ha det så här. Jag vill veta vart vi står. Jag vill veta vad som händer.

Önskar att du var här, hos mig. Önskar att du saknar mig som jag saknar dig.

Du vill inte ringa, smsa, skriva, prata med mig.

Det känns som att du ångrar allt. Allt som har med mig att göra.

Jag är ledsen att jag sabbade ditt liv. Du hade kunnat hitta en bättre.

Jag ångrar ingenting som har med dig o göra. Förutom att de inte funka.

Jag är glad att jag fick lära känna dig, att ha dig i mitt liv.

Att träffa din familj o att få bara vara med dig. Den kärleken du gett mina barn, gett mig.

Jag hoppas att du hittar det du vill ha. En del av mig önskar att det är jag men ändå inte.

Jag tycker att du är värd någon annan. Någon annan som inte har ett bagage som jag har.

Någon som är värd dig.


Jag vill att du ska veta. Att jag älskar dig o jag saknar dig så mkt.   

Av Carro - 18 november 2011 09:42

Just nu ser man alla reklamer om olika julsaker, julkort osv. Julpyntet är i alla butiker.

Folk börjar julpyssla o stätta upp gardiner, julstakar osv..


Det ser så mysigt ut Så härligt o hemma. När man tittar i fönster hos andra så ser man att det verkligen är mysigt.

Men jag kan ärligt säga att jag ser inte fram emot julen.

Jag vill inte just nu ha något med julen att göra. Mina barn ska vara hos sina fäder/pappor.


Om jag får som jag vill kommer jag sitta instängd o bara vara. Självklart vill jag ha julskinka o så..

Men annars, jag vill inte ha några julklappar (inte för att jag tror att jag skulle få ändå), jag vill inte ha något julpynt.

Jag vill bara vara. Självklart vill jag träffa mina barn en stund men jag vill ändå avsluta kvällen utan jul..

Jag är i alla fall glad att Melissa o Cleo får fira jul. Jag hoppas bara att dom får träffa varandra på julafton oxå.

Men det är inget jag kan styra över.


Nej nu ska jag gå o skaffa mig ett liv en stund innan jag blir galnare!

Bye bye

Av Carro - 18 november 2011 08:51

Jag vet inte vad jag ska göra. Folk frågar mig om vad jag känner o jag ger dom svar men de är inte vad som hoppas på.

Eller att jag kanske inte ger tillräckligt med uppmärksamhet till någon. Jag kan inte dela på mig. Jag kan inte ljuga.

Jag kan inte ge alla hur mkt uppmärksamhet som helst, visst kan jag men jag har lite svårt att ge alla samtidigt.

Jag försöker hur mkt som helst. Så mkt att jag många ggr inte vet själv hur jag mår o vad jag behöver. Det är barnen som går först så kommer det alltid att vara. Men jag försöker verkligen dela upp mig så gott jag kan. Tyvärr så vet jag några som jag är skit dålig på att höra av mig till. En av dom är min mormor.

Men du får hur mkt uppmärksamhet som helst. Det är inte ofta jag ber dig att vänta eller att jag ska bara så hör jag av mig sen. Vad jag minns så har de hänt 1 gång. Sen är ju mitt minne som de är..

Jag försöker verkligen göra det bästa för alla, eller i alla fall dom flesta. Men det är säkert många jag missar o det har aldrig varit min mening.

O när jag väl tänker på mig själv så är det folk som inte känner igen mig.

Men till saken hör att jag försöker verkligen, jag försöker att ge uppmärksamhet till alla. Fan, jag vet inte hur jag ska göra för att hålla alla nöjda.

På kort tid har jag gett ett svar som en person inte ville ha, jag har gjort en annan sur, ledsen, besviken osv för att jag inte har gett denna person tillräckligt mkt uppmärksamhet.

Ibland undrar jag vad folk begär av mig egentligen. Jag kan inte tillse allas behov. Jag måste börja tänka mer på mig. Svårt men just nu är det som det är o jag måste försöka.

Jag vill att alla ska ha det bra o jag vill ge dom så mkt som möjligt, men ibland är det bara svårt. Jag vet inte inte hur jag ska göra, jag vet inte vad..


Ja kompliserat är det..


Bye bye

Ovido - Quiz & Flashcards