Jag och mitt liv

Alla inlägg den 16 november 2011

Av Carro - 16 november 2011 20:42

Sitter här just nu o njuter av tystnaden. Det har varit fullt liv här sen ca 17:00.


Idag efter att jag lämnade barnen så gick jag hem o tog de lugnt. Satte mig en stund framför datan o spela lite sedan gick jag o la mig en stund. Fast som vanligt helt meningslöst. Fan att jag har börjar sova så dåligt. Av minsta lilla ljud vaknar jag av. Jag känner mig helt utmattad för att de är så mkt som går runt i huvudet. Saker som jag letar svar på, saker jag har svar på men jag nekar de. Om allt, möbler, kärlek.. Melissa, ja allt.. Jobb o skolan..

Allt jag går o funderar på kan jag inte ens sätta ord på. O det gör mig fan knäpp.


Men i alla fall, efter att klockan ringt så ringde även Nenne. Så syster o Nenne kom o plockade upp mig så åkte vi upp till Heron. Där vi skulle ha hämtat min dvd men den hade inte kommit än. Den skulle komma om ca 2 dar.

Så jag fick en tröst "present" ist. O det blev sista delen av Harry Potter filmen. Jippi vad glad jag blev. Så jag vet vad jag ska kolla på ikväll när jag går o lägger mig. Efter Heron så blev de jysk o därefter Ikea.. Där hittade vi en ny tv-bänk till syster o nenne. Sedan var det hemgång o jag hämtade barnen.

När vi kom hem så blev det mat till barnen o sedan ett bad.


När jag precis hade plockat upp barnen kom Timo en snabbis. O efter att han gått så kom syster o Lilly. Nenne kom senare o likaså Nille. Nenne kom med en soffa o Nille hjälpte till o bära upp.

Så nu står en soffa i barnens rum, en fotölj i köket o en i mitt rum. Eftersom jag inte kan ställa den på plats.

Börjar bli lite less men va fan.. Lika så, så har jag ju 2 skåp av nå slag hemma hos mormor som snart kommer hit oxå. Fan det kommer att se ut som en loppmarknad här hemma. Men jag hoppas att jag snart blir av med Timo´s möbler. Men samtidigt så vill jag inte stressa.


Nej nu blir de i alla fall lugnt när alla har gått o barnen sover. Jag ska hoppa in i duschen i alla fall eller om jag unnar mig ett bad. Vi får se. Men nu har jag inget mer att skriva så vi hörs..


Bye bye

Ovido - Quiz & Flashcards