Jag och mitt liv

Alla inlägg den 28 november 2011

Av Carro - 28 november 2011 21:57

Nu sitter jag här, möblerat med mina möbler o jag vet inte om jag ska vara glad eller ledsen..

På många vis är jag ledsen, känner mig ensam, känner mig orklös.

En del av mig vet inte alls vad den ska känna. Jag kan inte riktigt säga att jag är jätte glad eller glad alls just nu.

Jag vet inte alls. Med andra ord så har Timo hämtat hans möbler härifrån. Varav att jag är så delad. Vet inte vad jag ska känna.

Jag trodde att jag skulle bli glad, eller lättad kanske. Nej jag finner faktiskt inte rätt ord. Men just nu är det inte lika rörigt.

Men just nu känner jag mig bara besviken, orolig.. Rädd...


Jaja, idag har det inte hänt så mkt. Tanken var att jag skulle med Nicke o Melissa till Bup men eftersom jag inte hade lämnat in nyklarna så var jag tvungen att vara hemma. Och Nille var snäll o lämnade Cleo på dagis.

Jag såg att jag skrivit fel i ett annat inlägg o om jag inte hade varit hemma eller att dom inte hade kunnat komma in så hade jag varit tvungen att betala 1700 kr inte 1200 kr..

Men dom kom hit o borrade hål i toalett dörren o sedan drog dom. Dom hade tydligen fått fel borr så dom kommer tillbax. Jag skulle få en ny lapp. Men i alla fall så efter att dom hade varit här så somnade jag. Så skönt, låg brevid Timo o bara myste.

Men som sagt, somnade. Sen ner o kolla på en bäddsoffa hos Timo´s mamma. Men de blev inte den som jag kollade på. Däremot så fick jag en annan. Som jag uppskattar massor..


Efter de så tog vi de bara lugnt. eller lugnt o lugnt. Vi plockade ner bokhyllan. Sen var de dax för mig att åka o hämta barnen. När vi kom hem så mötte vi upp syster o Lilly. O sedan efter ett tag så kom pappa o Nenne med saker. Även Nille kom förbi en snabbis med mina tavlor o annat skit.. =)  Men han drog typ lika fort som han kom..

Nenne o syster stannade längre o hjälpte mig o fixa här hemma. Vi åt mat oxå, syster fixade egna köttbullar o det var verkligen jätte gott.

Nu har dom åkt hem o jag sitter här själv. Dock så har jag haft ont i huvudet ända sen jag lämnade Timo här hemma för att hämta barnen. O en hemsk huvudvärk. Ingenting funka..


En annan sak. Jag har inte tid att tänka på mig själv, jag tänker på mina barn, jag tänker på alla andra med tanke på hur långt allt börjar gå. Men just nu har jag inte tid. Någon gång ska jag försöka, jag försöker lite varje dag. Men varje gång så känner det som att något nytt händer o jag finns där i vått o torrt.. Bara så du vet!!


Nej, snart ska jag gå o sova, min huvudvärk är på väg tillbax o jag ska som sagt upp imorgon för att lämna barnen på dagis. Sen ska jag hem en stund o sedan måste jag iväg igen. Jag har papper som jag måste fixa som jag är väldigt sen med.. Suck..


Nej nu va de inge mer så vi hörs. Bye bye

Ovido - Quiz & Flashcards