Jag och mitt liv

Alla inlägg den 9 juli 2012

Av Carro - 9 juli 2012 12:17

Jag har valt att öppna min blogg igen.. Och hoppas på att ingen använder den mot någon.. Tycker bara att de är fruktansvärt fegt.. Men jag saknar ändå att blogga och att lägga in bilder. Fast via mobilen eftersom appen inte kommit än så kan jag tydligen inte ladda upp någon bild vad jag ser. Men men..I alla fall så har barnen semester i ca 3-4 veckor. Melissa börjar på fridtids den första augusti.. Skrämmande, sen börjar hon skolan den 20 augusti.. Ännu mer läskigt, kan inte riktigt förstå att hon börjar bli så stor. Min älskade Donna. Hon blir ju hela 6 år på fredag.. Tiden går fort.. Man hänger knappt med..Så vad har hänt annars? Bra fråga.. Jag har börjat på Manpower Telge för att få större chans till jobb, jag är singel och har barnen varannan vecka. Jämna veckor har jag dom. Vi har fått en ny familje medlem. Lilla flickan Rockia, det är en guldhamster.. Kanon fin tjej. Melissas tidiga födelsedags present.. Vi får se hur de går.. Visar Melissa och/eller Cleo något tecken på att dom ej tål henne så gör jag ju självklart något åt de. Annars är det inte mkt som hänt.. Varit ute med kompisarna, barnen.. Osv.. :DKänns bra o blogga igen :) Se hur länge de håller bara :PNej nu har jag ej tid att sitta här mer.. Men vi hörs.. P&K

Ovido - Quiz & Flashcards