Jag och mitt liv

Alla inlägg den 22 juli 2012

Av Carro - 22 juli 2012 22:59

Denna vecka är jag ju husvakt till föräldrarna som är uppe i Åre. Det är väldigt tomt utan dom här hemma.. Men men.. Man får göra det bästa av situationen.. Sen att jag är grymt besviken och förbannad på en person de är väl en annan femma..
Men i alla fall, det är ju inte bara jag som är husvakt utan dom 2 vild djuren till barn oxå :D Just nu ligger dom och sover och jag ska oxå sova.
Imorgon vet jag inte vad som händer, ska se om jag fyller på poolen lite, spela lite boll osv.. Hoppas på fint väder men o andra sidan så finns de ganska mkt att göra här.. Man ska bara ha fantasin.

Men det är som sagt ganska tomt hör, sist jag var husvakt så fanns inte Cleo och Nille var med mig här, likaså Sara. Brors tjej.. Den trippen var kul.. Har fortfarande ett riktigt roligt sjukhus minne.. Haha

Men denna gång är jag husvakt själv med barnen.. Melissa var hos Nicke sist.. Ja tiden går fort, nej nu känner jag att de blev väldigt osammanhängande så nu lägger jag ner innan de blir ännu värre :)
God natt och sov gott :P

Ovido - Quiz & Flashcards