Jag och mitt liv

Alla inlägg den 24 juli 2012

Av Carro - 24 juli 2012 13:42

Väntar just nu på att klockan ska bli 14 så man kan börja mötet och sen komma bort från denna stad igen. Skönt att komma iväg och vara i Hölö. Nille åkte iväg nyss med barnen för att åka ut och låta barnen bada lite. Jaja, hoppas att klockan går fort och att mötet inte är så långt..

Av Carro - 24 juli 2012 10:18

Det är så skönt att kunna sitta ensam i data rummet och söka lite jobb, fixa med kontoutdrag osv utan att barnen springer och kollar hela tiden vad man gör..

Just nu så hör jag dom och dom håller på att leka ute, lite på altanen och även ute i gräset. Tänkte att jag skulle fylla på lite vatten i poolen idag men ska vänta tills lite senare eftersom jag ska bråka med en pressening (?) oxå. För att skydda poolen och vattnet från bl.a fröna från björkarna.


Just nu är det inte så mkt som händer utan jag sitter och funderar på om man ska gå o fixa lite kaffe.. Nille kommer ju sen oxå, men när han dyker upp vet man aldrig. Förhoppningsvis innan kl 14 haha


Nej nu har jag faktiskt inget att skriva eller jo men eftersom en viss person läser min blogg så får jag hålla de i funderingar tills dom kommer hem hihi


Ha en bra dag så kanske bilder eller mera text kommer upp senare

Ovido - Quiz & Flashcards