Jag och mitt liv

Alla inlägg den 23 juli 2012

Av Carro - 23 juli 2012 21:03

 


Härligt att sitta framför en dator och blogga igen. Visst att kunna blogga via appen är oxå kanon.. Men att sitta framför datan är något spec. Så man passar på medans mamma och pappa inte är hemma. hihi


Att sitta på mamma och pappas data ger en viss fördel, man hittar massa bilder på Melissa och Cleo som man inte visste fanns och som man oxå glömt bort. Som denna bild ovan, den hade jag ingen aning om att den ens fanns.

Så det är lite kul o se. Kul o se att dom faktiskt kan vara så söta mot varandra..


Idag är det inte så mkt som har hänt, jag har vattnat lite blommor, jagat en pool och bara tagit de lugnt. Även kollat på Peter Pan som typ är 100 år sen.. haha

Imorgon blir det in till Söderälje för ett möte ang ett prov jobb v. 31

Ska bli spännande men jag är så grymt nervös.  Vet ju inte riktigt hur jag hittar dit men jag ska njuta av denna vecka och få paniken på lördag eller söndag ist..

Hoppas bara massor att mamma och pappa kommer hem på lördag men jag förstår oxå att dom vill dra ut på de..

Nej nu blir det någon till bild så blir det att sätta sig framför tv:n ist.. Men det kanske kommer upp ett till inlägg sen..


   

   


Ja de är ju inte så svårt o se att det är Melissa och Cleo högst upp, efter de så är det älskade Åre. Eller en del av utsikten från stugan. Sen är det morfar med Melissa och Cleo, (min pappa)

Kunde inte låta bli för jag tycker att bilden på något vis är otroligt fin.. Men om nu inte min far vill att den ska vara här så kommer jag att ta bort den. Och eftersom du läser min blogg pappa så är det bara att säga till   

Av Carro - 23 juli 2012 09:26


 

Ovido - Quiz & Flashcards