Jag och mitt liv

Alla inlägg den 15 juli 2012

Av Carro - 15 juli 2012 00:16

Visst helgen är inte riktigt slut än men imorgon åker mina älskade barn till deras fäder. Känns väl sisodär.. Samtidigt som att jag vet att barnen saknar dom... Men helgen har varit kanon, Melissa har firats för att hon fyllt 6 år (!!!!) fattar i te varit tiden tagit vägen..Men den går ju framåt lixom.. Igår (fredags) var det mest folk här, men det var ett sånt trevligt sällskap så jag kände mig inte så stressad som jag brukar på födelsedagar om de så är min egen eller någon annans. På kvällen kom min älskade farfar hit, helt underbart att träffa gubben med tanke på hur mycket han är ute och reser hela tiden. Han är inte en sådan pensionär som sitter hemma och väntar på döden utan att reser utomlands, i Sverige och han är mycket ute och dansar.. Härliga gubbe..Idag så kom Melissas faster med familj och grattade + 2 av mina nära vänner.. Men även Melissas far kom förbi idag igen..Just nu sitter jag ute på balkongen och tar min sista cigg innan jag ska gå och sova.. Känner mig riktigt trött och hoppas att barnen sover imorgon vilket jag tvivlar på.. Men hoppas går ju.. :)Önskar verkligen att man hade en fungerande dator så man skulle kunna lägga in bilder oxå, men jag får vänta tills appen kommer och till vecka 30.. :D sov så gott <3

Ovido - Quiz & Flashcards