Jag och mitt liv

Alla inlägg den 19 juli 2012

Av Carro - 19 juli 2012 11:05

Igår var det en bra dag :D Var på bio med Melissa och det var helt underbart att vara lite själv med henne. Blir ganska svårt eftersom jag har bege barnen samtidigt varannan vecka. Lika så att vara själv med Cleo. Bege 2 behöver ju lite ensam mamma tid. Dom får ju ensam tid med deras fäder. Eftersom dom har 2 olika.

Jag måste säga att jag är less på spec ett rykte som går om mig. Att jag är en lycksökerska. Att jag vill ha många barn med många olika. Men de stämmer inte. Jag vill ha kärleken precis som alla andra, men de har tyvärr inte funkat..

Efter att ha varit på bio med Melissa så kom jag hem och hade skit tråkigt, ville verkligen hitta på något men jag visste inte vad eller med vem. Men sen hörde Tobbe av sig och frågade om jag ville med och bada vilket jag självklart ville. Så jag, Sandra, Vb och Tobbe gick ner och bada.. Härligt :D
Sen gick jag över till dom en stund innan jag kom hem och drack lite varma koppen innan jag gick o la mig.. Det märks att jag inte har varit uppe så sent denna vecka som jag brukar kunna vara, för jag har vaknat allt mellan 9-10 på morgonen och känner mig ganska pigg..

Idag blir det städ och tvätt.. Sen vet man aldrig vad som händer..

Ha en kanon bra dag :D

Ovido - Quiz & Flashcards