Jag och mitt liv

Alla inlägg den 21 juli 2012

Vin

Av Carro - 21 juli 2012 16:59

Sitter och dränker mina sorger i vin.. Nej kanske inte riktigt så..
Jag sitter hemma hos mina föräldrar och dom ska dra till Åre en vecka. Tillsammans med min bror, hans tjej Sara och min älskade faster och farbror. Även farfar och Carola är där uppe.. Känslan är stark att åka upp, smita med dom och ringa till Nicke o Nille och säga att jag ej kan ta dom för jag är på väg till Åre. Men jag kan inte. Visst jag och barnen får de säkert skit bra här i Hölö.. Dessutom att bara få vara med barnen en vecka någon annanstans än hemma i lägenheten är underbart.. Men smärtan att dom ska åka iväg till Åre smärtar, att inte ha dom nära.. Att jag inte kan/får följa med till Åre gör ruskigt ont, de gör mig ledsen, riktigt ledsen..
Sitter och kämpar med tårarna i halsen i ögonen.. Men jag kämpar att inte visa..

Men jag försöker se framåt.. Se den veckan som jag och barnen ska ha här.. Härligt, leka ute varje dag, sitta och mysa i soffan.. Bara ha de bra :D
Så nu ska jag försöka koncentrera mig på de.. Ha de <3

Ovido - Quiz & Flashcards