Jag och mitt liv

Alla inlägg den 7 mars 2015

Av Carro - 7 mars 2015 23:09

Provet.gick bra. Jag gjorde mitt bästa och hoppas att jag klarade det.
Annars så hittade jag Freddie rätt irriterad här hemma med 2 barn som satt och åt. Dom hade tjatat om allt och lite till precis som vanligt. Claes har kommit i en sån rolig period att det ska rinna i halsen hela tiden. Han får frukost precis som vanligt och han säger att han är mätt men 30 min senare kommer han och säger att han är såååå hungrig och att han kommer att svälta om han inte får någon mat. Man blir rätt less eftersom han tjatar hela tiden. Melissa gnäller istället om att hon aldrig har något att göra, hon vill gärna byta kläder var 5:e minut trots att kläderna inte är skitiga, utan hon vill bara byta för att. Hon har blivit lite av en tonåring som tror att hon får göra som hon vill. Däremot är jag jätte glad att hon har äntligen hittat intresset för att läsa. Något som både skolan och vi har kämpat med. Hon behöver inte älska att läsa som sin mig men hon ska ju ändå klara av det.

Imorgon ska vi till min bror. Vi ska "efter fira" Oliwer som blev ett år den 28 februari. Sköt vad tiden går. Läskigt är det. Se när nästa bebis kommer ;) och i vilken familj. Haha
Efter det ska Cleo hem till sin far. Känns alltid lika tråkigt men det kommer ju komma en värre tid. Eftersom Cleo ska bo hos sin far på hel tid sen. Då han ska börja i skolan där hemma. Tråkigt som fan men han valde det själv. Jag hoppas bara att det kommer bli bra och att löftet som sagts till mig kommer att hållas. Annars vet jag inte vad jag gör.

Nu ska jag faktiskt gå o lägga mig. Har fortfarande ont i huvudet och är så sjukt trött. Hoppas att man kommer att få sova i natt. Så sov gott ?

Av Carro - 7 mars 2015 10:30

Just nu sitter jag på tåget på väg upp till Karlberg. Där jag ska ha prov. Nervös som fan är jag som vanligt. Hatar prov, alltid lika nervös och orolig att det ska gå åt helvete. Men man får göra sitt bästa, mer än så kan man ju inte göra.
Fredde är hemma med barnen och dom var inte på det roligaste humöret så det ska bli spännande och se hur glad Fredde är när man kommer hem igen.
Har ingen aning om vad som händer idag, blir väl en tråkig lördag som vanligt. Fast det är ju bara fantasin som hindrar. Dock så hostar ju Cleo som fan när man går ut. Tycker så synd om han för han vill ju inget hellre än att gå ut och leka med sin syster. Men man får se vad som händer.
Jag ska nu lyssna på musik och se om man kan lugna nerverna.
Ha en bra lördag :)

Ovido - Quiz & Flashcards