Jag och mitt liv

Alla inlägg den 31 mars 2015

Av Carro - 31 mars 2015 11:04

Ledsen för dålig uppdatering men jag har gått o blivit förkyld. Jag som aldrig och jag menar ALDRIG vara förkyld mer än 1 dag så jag känner mig helt knäckt. Det som stör mig mest är att jag skulle ha jobbat i måndags. Så jävla irriterande. Och jag får ju inte jobba om jag är förkyld eftersom jag jobbar med äldre människor och deras emunförsvar (stavning?) är ju inte det bästa. Så jag är hemma och försöker bli frist. Är så less, jag vill ju jobba nu när jag äntligen fått ett jobb. Fan fan fan kan man minst säga.
Men i alla fall så barnen fick en ny tv igår, samt dvd. Deras var ju på väg att gå sönder, den strulade som fan så den hade kunnat flyga väldigt snart. Så att säga :P
Idag ska jag hämta Cleo med tåg, i vanliga fall skulle jag inte bry mig men just idag när jag inte mår bra så känns det inte så jävla lyckat eller lockande. Men men.. jag ska få träffa min son och även prata med honom att de kan bli en del ändringar med tanke på jobbet och så.
Jag ska ringa till min chef imorgon och se om man kan "boka" in nå mer pass att jobba. Nej nu ska jag vila innan jag ska åka 1 timme och 5 min kommunalt. Jippi eller nåt. Ha de :D

Kortet är på min älskade son, i hans som ni ser spiderman tröja. Han är så knas min lilla (stora) älskling <3

Ovido - Quiz & Flashcards