Jag och mitt liv

Alla inlägg den 9 mars 2015

Av Carro - 9 mars 2015 08:39

Trots att jag egentligen inte har något skoj att skriva om så är det ändå skoj att ha börjat små blogga igen. Önskar bara att man kanske hade nå mer intressant att skriva om men samtidigt så är ju detta min dagbok från början :)

Idag är det inte mkt som händer, Melissa är hemma från skolan idag och hon blev inte glad alls. Men vill ju inte att hon ska gå sjuk till skolan. Får se hur hon mår imorgon. Annars så ska hennes rum städas. Lägenheten ska dammas och dammsugas. Ska möblera om lite bland våra lakan och så, så man kanske kan få plats bättre med allt vi har. Fredag har åkt till jobbet och skulle pyssla med nåt.
Han har knappt varit ledig och tagit det lugnt nu i vinter... Suck men jag vet ju vem jag lever med.

Ovido - Quiz & Flashcards