Jag och mitt liv

Alla inlägg den 11 mars 2015

Av Carro - 11 mars 2015 13:11

Det är ett helt underbart väder och jag mår skit. låter så otroligt spännande och roligt eller inte.

Jag har självklart blivit dålig efter Cleo och Melissa. Cleo är den som blev dålig värst, han hade högst feber och var sjuk en vecka ungefär. Melissa blev dålig när Cleo åkt till sin far men hon hade feber en kväll och nu är hon bara snorig och hostar lite. Men idag var hon glad, hon ska ju till sin far idag och han hämtar henne i skolan. Passande då att jag ska bli helt väck. Jag tror inte att jag har feber och så men jag känner mig helt borta och är så sjukt trött. Känner mig även stressad då jag har en del uppgifter att göra till skolan men jag är så jävla trött att jag kan inte koncentrera mig. Det går inte alls. Får sova ordentliget imorgon så ska jag fan sätta mig och fixa. Måste få in dom eftersom jag slutar skolan helt på fredag. Hoppas verkligen att jag kan få ett jobb snart. Jag söker massor och allt möjligt. Så det är inte så att jag tror att man kan få jobb på ett banan skal. Hoppas att det blir ett bra år för mig.


Annars är det inte mkt som händer, Fredde jobbar och jag sitter här hemma och just nu kollar på Knatte, Fnatte och Tjatte på äventyr och även Quack Pack. Det är skoj att kolla på program som man faktiskt växte upp med =)

Jag vet egentligen inte vad jag skulle skriva men men.. Ska försöka vila en stund.

Ovido - Quiz & Flashcards