Jag och mitt liv

Alla inlägg den 19 mars 2015

Av Carro - 19 mars 2015 12:53

Just idag känner jag att jag inte har något liv. Är så sjukt trött men kan inte vila, jag har ett cv och personligt brev att skriva samt att fixa disken. Men jag orkar inte. Cv och brevet ska jag vänta med tills gubben kommer hem så man kanske kan få hjälp.
Jag vet att det finns massa mallar och jag ska gå efter ett sådant på ett ungefär men skulle ändå vilja ha tips för vad man ska skriva när man inte har någon arbetserfarenhet.
Skulle vilja gå ut med Cleo men samtidigt känns det som att jah skulle kunna somna ståendes. Jobbigt som fan är det och ändå har man blivit pensionär för man somnat strax efter 9 varje kväll. Och har gjort det ett tag nu. Känns som att kroppen inte får tillräckligt med sömn. Men men.. vi får se vart denna dag tar vägen. Men disken ska jag in och fixa nu i alla fall.

Ovido - Quiz & Flashcards