Jag och mitt liv

Alla inlägg den 8 mars 2015

Av Carro - 8 mars 2015 21:10

Idag har det varit en riktigt bra dag. Härligt väder och varmt.
Morgonen började dock inte så jävla bra då Cleo började bråka så fort han klev upp. Suck säger jag bara. Vilket resulterade i att Fredde inte var på bra humör. Dock så blev den bättre när vi kom hem till bror min. Fredde blev gladare, barnen glada och jag glad. Efter vi fikat och barnen lekt en stund så gick vi ut och sparkade lite boll medan grabbarna fixade Saras bil. Efter det så åkte vi förbi mamma och pappa en sväng för att lämna lite saker.
Sedan var det bara att lämna Cleo till sin far. Fick se hans rum och det var otroligt fint. Skönt att få se vart han bor någonstans.
Efter vi varit där så åkte vi hem för att börja med maten. Madde och Moa kom förbi och det var riktigt skoj att träffa dom igen. Även Björn kom ner en sväng. Det var riktigt trevligt. Dock så har ju Cleo smittat av sig på Melissa så hon börjar bli dålig. Lite feber idag och hes. Men jag hoppas att det stannar där och inte blir värre.

Nu ska jag och gubben krypa ner i sängen o kolla på film om vi orkar så jag säger god natt :)

Av Carro - 8 mars 2015 00:00

 

 

Kom ju på att jag skulle visa vart jag förvarar mina nagel saker. Jag kan säga att jag älskar faktiskt den här och den sväljer så mycket. :) 


Älskar den :) Köpte den på Jula. Denna låda har jag mina nagellack. 

Av någon anledning så hamnar bilderna fel men ni fattar :)  Har även fått hem mera och nya saker. Så skoj. Använt en sak idag till mina naglar. Tänkte att jag fotar och visar imorgon. 


Nu sova!! God natt igen <3

Ovido - Quiz & Flashcards