Jag och mitt liv

Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av Carro - 7 oktober 2011 12:11

Denna vecka har varit ganska hemsk. Inte i skolan för vi har knappt något att göra men nätterna har fan inte varit nå kul. Cleo har varit riktigt strulig sen i söndags när han kom hem till mig. Kanske beror det på att han såg mig så ledsen i lördags.


Men han har inte velat sova riktigt. Han har sovit hos mig o Timo på nätterna o då har han ju självklart legat o sparkat osv. Det har med andra ord gjort så att jag knappt har kunnat sova alls. Känner att det sliter på kroppen.


Idag hoppas jag att jag kan åka o köpa hårfärg så Sandra kan slinga håret på mig. Ist för att färga allt på än gång. Men vi får se hur det blir med den saken. Annars så är det inte mkt som händer idag. Det är fredag o jag har barnen. Dessutom så var Melissa o Cleo så trötta i morse så vi får se hur dom är sen när man hämtar dom. Blir troligen en lugn dag. Kanske hittar på något annat imorgon. Kolla vad mamma o pappa har för sig kanske, då Timo troligen inte skulle vara hemma.


Nu har jag inget mer att säga. Ha de bra. Bye bye

Ovido - Quiz & Flashcards