Jag och mitt liv

Alla inlägg den 21 oktober 2011

Av Carro - 21 oktober 2011 09:19

Jag kan verkligen inte förstå vad folk får ut av att lämna elaka kommentarer, mail, sms o annat.. Jag kan inte de.. Jag vet så många bloggar där folk skriver om elaka kommentarer. Nu är tydligen även jag en av dom. Som skriver att ska ni skriva elaka kommentarer så lämna mig i fred.

Är ni avensjuka? Eller hyser ni bara något sorts agg mot mig/oss?

Mår ni bättre? Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva. Men jag blir så less på att de faktiskt finns såna människor. Nej jag påstår inte att jag är fel fri. Har aldrig gjort o kommer aldrig att göra. Jag vet att jag gör mkt fel. Både när de gäller förhållanden, kompisar osv.. Men jag försöker att bättra på de. Att inte göra så mkt fel. Tyvärr så kommer jag alltid att göra fel genemot någon. Jag kan lixom inte vara alla andra till lags. Jag skulle gå under själv, jag skulle få ändra personligheter beroende på vem jag skulle vara med. O det är inget jag fixar..


Så ha de bra o ta reda på saker innan ni dömmer..


Bye bye

Av Carro - 21 oktober 2011 09:01

Du som skickade din fina kommentar.. Hur fan kan du veta vilket av allt. O jo jag har gått vidare. Men självklart finns det i bakhuvudet. Att du kan vara så mogen att skicka som du gör. Om du nu känner mig så varför inte skriva ditt namn eller är du feg?



Nej nu till roligare saker. Har varit o lämnat barnen. Lite sent men vi försov oss. Men det blir i alla fall inge jobb för min del. Ska fixa lite här hemma o snart ska jag börja baka. Vet dock ej hur mkt eller vad jag ska göra. Sen ska jag ner på stan o fixa lite. Spännande spännande.. eller inte..

Vad som händer ikväll har jag ingen aning om. Funderar om man ska ha en liten myskväll men barn o gubbe. Äta god mat o äta lite godis.. Till en film eller nåt. Jag ska ju ändå förbi stan så då kan man gå förbi robbans.. Billigt o bra godis..


Annars är de inte mkt som händer på denna front just nu. Men ha de bra..

Bye bye

Ovido - Quiz & Flashcards