Jag och mitt liv

Alla inlägg den 30 oktober 2011

Av Carro - 30 oktober 2011 19:11

I helgen var jag, Timo, Sandra o Vb på kryssning. Vi åkte till Riga. Vi åkte i fredags o kom hem idag.

Tack o lov så kom båten in ganska tidigt så jag hann med barnbasaren oxå. Najs najs..

Kryssningen var kul. Hade faktiskt riktigt roligt. Men självklart så blev de lite tråkigheter oxå. Men va fan.. Man är ju van. Men som sagt. I det stora hela så hade vi faktiskt skit kul. Dansade o hade det allmänt skoj..

Men jag tror att jag aldrig har varit med om att hytten har varit så varm. Okej att de brukar bli varmt när man är 4 st i en liten hytt men detta var skrämmande. Det var som att komma in i en bastu..


På barnbasaren hittade jag en hel del. Ganska mkt kläder till Cleo o Melissa fick ett set med kjol o långarmad tröja med Bambi på. Hon blev jätte glad. Sen fick hon en vinter jacka o en varmare kofta. Typ..

Cleo fick mkt mer men han var/är i större behov av kläder än vad Melissa är/var.. Tänkte att jag skulle ta bild på allt o visa. Dock så har jag hunnit ta bort alla kläder så de blir inge fotande idag.

Jag hittade även 2 saker till mig själv. Monopol Disney/ Disney monopol (beroende på hur petiga folk är) och en Harry Potter bok för 50 kr. O då har jag gått ca 250 kr +.. haha.. Dom kostar ju ca 300 kr i butik. Så jag är glad..

Gick runt där med syster o Madde, det var faktiskt kul. Men som vanligt så går man ju i sin egen takt o kollar..

Men det var kul att träffa dom. Som vanligt..


Sen kom jag hem o strax efter så kom mina älskade barn. Kul att ha dom hemma igen. Just nu så tror jag att Timo har somnat inne hos Cleo. Ska snart in o väcka honom. Han är lagom sliten efter kryssningen. haha..

När barnen kom hem så busade vi en stund o sedan så blev det korv med bröd till middag. Kanske inte så mkt att hänga i julgranen men huvudsaken är att barnen blir mätta. O det blir dom ju..

Sen så blev det ännu mera mys o bus o nu så ligger barnen + Timo (haha) o sover. Medans jag sitter här. Just nu funderar jag på o skaffa någon sida där bara mina närmaste kommer åt o läsa. Men jag vet inte om jag vill ha den här eller om jag ska testa någon annan blogg. Nej nu ska jag väcka Timo.


Bye Bye

Ovido - Quiz & Flashcards