Jag och mitt liv

Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av Carro - 20 oktober 2011 14:10

Jo, de är minst sagt. Att jag blir less.

Jag försökte lägga mig o vila en stund men icke. Finner ingen ro.

För mkt tankar i huvudet. Just nu så är jag fylld av svek o besvikelse. Varför? De kan jag tyvärr inte ta upp.

Men jag känner en sån besvikelse som jag inte har haft på länge. Tyvärr så måste jag varna några i min närhet. Måste säga att jag är så less på detta.


Jo jag kan skriva så här. Återigen så har några av mina hemligheter om mitt förflutna kommit upp igen. Trodde att dom var nergrävda o borta. Haha.. Vilken jävla miss av mig. Så nu har jag bestämt att jag ska flytta, jag vet inte vart än eller när bara att..

Jag orkar inte med detta mer. För mig är allt nergrävt o glömt. Jag fattar inte att folk inte kan låta det vara. Fattar inte ni att det inte har med er att göra.

Det är lixom inte första gången. Visst jag flyttade inte långt bort men låt mig vara. Låt mitt förflutna vara. Får fler än bara jag reda på detta så rör ni om något som ingen av oss vill ska komma upp. Ni riskerar att förstöra allt. Förstöra en hel del..

Fattar inte hur ni tänker.. Att jag har gått vidare är en bra sak. O bara för att jag har gått vidare betyder inte de att jag har förlåtit utan jag vet att skulle jag inte gå vidare så skulle inte jag sitta här idag. Antingen så skulle jag vara med min farmor o morfar eller sitta instängd på ett psyke. Melissa var min räddning o jag älskar henne högt för de. Men att ni vill riskera att allt skiter sig för mig kan jag inte förstå. Jag får verkligen inte ihop de. Tyvärr..

Men, de kanske inte är till att jag ska förstå.. Kanske..


Nej less på detta.. Men ni ska veta att vilka ni än är som går runt o snackar. Försök ni att sabba mitt liv o ni kan vänta er ett helvete tillbax! De lovar jag..


Bye bye

Av Carro - 20 oktober 2011 10:31

Några av mina favo band.


  • Sabaton
  • Hammerfall
  • Iron Maiden
  • Dead by april
  • Takida
  • Sonic Syndicate
  • Nightwish
  • Bullet for my valentine
  • Amaranthe
  • Rise Against
  • Disturbed
  • Avebged Sevenfold
  • Plan Three
  • System of down
  • In flames
  • Dragonforce
  • 3 doors down
  • Simple Plan

Sen finns det självklart bättre o sämre låtar med dom alla. Men här är några som ja i alla fall lyssnar på. Men tro mig. Det finns mkt mkt mer..


Bye bye

Av Carro - 20 oktober 2011 10:27

Jag är ju normalt vis en rock tjej, rock,hårdrock o i vissa fall skrikrock. Men denna låter tycker jag faktiskt är bra.



Bye bye (kanske ingen jag skulle lyssna på jämt men ändå)

Av Carro - 20 oktober 2011 09:50

Hittade denna på en annans blogg. O jag måste säga att den är riktigt bra o vilken jävla röst.. Riktigt najs ju..



Lyssna o njut.. Bye bye

Av Carro - 20 oktober 2011 07:51

Väntar på att få en roller så man kan börja praima (?) trapphuset. Vill börja jobba nu annars ledsnar man. Dock så vill ja inte jobba med dom ja ska jobba med men de är bara att bita ihop. För här ska vi sätta upp klinker i trapphus.. Suck.. O ja har ont i handleden. Detta ska bli spännande. Annars har de inte hänt mkt. Lämna barnen på dagis osv.


Ha en bra dag.. ;) Bye bye

Ovido - Quiz & Flashcards