Jag och mitt liv

Alla inlägg den 23 oktober 2011

Av Carro - 23 oktober 2011 10:29

Nu är det äntligen söndag. Kanske låter dumt då jag tyvärr blir av med mina barn för att dom ska spendera veckan med sina pappor. Men med äntligen så får barnen göra något som dom har tjatat om så länge..


Idag så vet jag inte mkt om vad som händer förutom att jag ska på bandy-match i kväll. Min lillebror spelar ju.. Ska bli spännande o se... Matchen är i Hölö, så jag ska åka dit med syster o Nenne troligen.. Får se lite vad som händer.


Igår åkte jag o barnen till mamma o pappa o hjälpte dom att såga ner lite träd o dra bort pinnarna. Eller rättare sagt, Nenne sågade o jag o syster drog bort skiten. Det gick bra faktiskt men jag har ju lite ont idag men inte så farligt som jag trodde. Så det är jätte skönt.


Nu ska jag fixa med lite annat. Har inte så mkt att skriva här. Så ha en fortsatt trevlig dag.. Bye bye..

Ovido - Quiz & Flashcards