Jag och mitt liv

Alla inlägg den 25 oktober 2011

Av Carro - 25 oktober 2011 17:21

Ibland känner jag mig så fruktansvärt ensam. Jag vet att jag inte är det o att jag har familj o vänner runt omkring. Men ändå så har jag den känslan att jag bara är ensam. Jag vet inte varför. Det bara är så.


Ska snart börja med maten o diska, dock så har jag absolut ingen lust till de. Men det måste göras. Inte för att jag är hungrig men ändå. Det är säkert någon som är de.

Imorgon är det jobbet som gäller. Måste dit. Inte för att jag har någon motivation men jag vill ju ha jobb. O jag kan inte hålla på att vara borta så mkt.


Jag vet egentligen inte vad jag skulle skriva. Det försvann medans jag satte mig här.

Sen finns de en del som jag inte kan skriva här. De ända jag faktiskt kan skriva just nu är att om ni undrar något så fråga inte andra. Fråga mig.. Jag vet mer svar om vad som händer o när det händer än vad andra gör. Vissa saker är redan bestämda. Andra inte.. Så fråga mig ist...!!


Nej nu ska jag kolla klart på filmen så hörs vi.. Bye bye..

Av Carro - 25 oktober 2011 08:53

Ursch... Hemska tanke. Snart är det dax att inhandla julklappar.

Dock så är det fortfarande november kvar då många i min familj fyller år. Vi brukar visserligen inte handla födelsedagspresenter till varandra men eftersom bror fyller 20 så är de klart att han ska få något. Det är ju ändå mer spec. Sen fyller farfar 75 lika så är de mer spec. O min faster Diana fyller 30.. O min älskade syster dotter fyller 5 år.

Men man kan i alla fall hålla ögonen öppna. Dock så är det inte till många som julklappar ska inhandlas.

Dom viktigaste är mina barn, systerdotter Lilly, Nicke o Nille (från barnen), Timo.. Sen kan de alltid bli någon extra. Brukar lixom kunna bli så.. hihi..


Jag har redan en idé till Melissa o hon älskar ju tydligen att spela spel på dagis. Så något/några sällskapsspel vore ju inte dumt.. Till Cleo har jag ingen aning. Han är fortfarande inne på sina bilar, lastbilar, buss, boll osv osv.. Så kanske något såndat. Vet ej exakt. Till resten av gänget? Ingen jävla aning..


Sen är de dax för barnbasaren den 30:e då de ska främst inhandlas kläder till Cleo, men självklart kommer jag säkert hitta något till Melissa oxå. Men Melissa har massor av kläder o Cleo har typ ingenting. Han växer så det knakar..

Ska inhandla hit hem o till Nille så han oxå har mer kläder.


Nej nu ska jag kolla runt lite o sedan ska jag betala lite räkningar. Alltid lika roligt. Eller inte.. Men de är ett måste..

Bye bye

Ovido - Quiz & Flashcards