Jag och mitt liv

Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av Carro - 19 oktober 2011 08:23

Migrän, migrän, migrän... Less jag blir.

Vem vill anställa någon som liger av migrän o oftast då när de slutar som de har gjort idag. Jag är tvungen att gå hem. Ibland undrar jag vad jag är ämnad för att ha för jobb. Jag älskar de jag håller på med just nu. Får använda kroppen, alla verktyg o att se resultaten. Det är helt underbart o som sagt. Jag älskar det. Sen att jag inte hade tänkt att bli plattsättare från början så tycker jag fortfarande att det är kul o jag har motivationen till de. Jag vet vad jag ska göra o jag gör de. Hur tungt eller jobbigt jag än tycker att det är. Men jag gör de. Så att denna jävla migrän ska komma o strula o sabba för mig stör mig. Att jag får ont i ryggen eller handlederna skiter jag i. De kan jag ta. Men att få migränen o bara må illa, o bli känslig för ljud o ljus är fan inte kul. Ja jag vet, jag är en idiot som sitter här men jag känner att jag vill skriva av mig lite. Sen ska jag gå o sova.

Men i alla fall. Undra vad jag egentligen ska jobba med. Om de är detta som jag älskar o har motivationen till eller om de är nå annat. Men jag tänker i alla fall kämpa inom detta. Får jag inget jobb här då kommer jag att testa ringa till något annat ställe o säga att jag har gått den här utbildningen o fråga om man kan få gå som lärling hos dom.. Så jobb ska jag ha. Annars får jag väl söka något annat. Men jobb ska jag ha i alla fall.


Igår så höll jag på att riva massa plattor o det gick skit bra o fort. Jag började ju inte jobbet fören kl 11 o jag var klar 14.30 Ett helt trapphus. Kanon bra..


Så här såg de ut igår:

 

Så ni kan ju tänka er hur min kniv ser ut nu.. Men kul var det.

Här är 2 andra bilder. Från när jag jobbat.

   

Måla element på den första. O jag bara hatar (men de är kul) men jag hatar färgen som var innan. Man får måla ordagrant 100 ggr för att inte den färgen ska synas i genom. Tummen? Ja vad ska man säga. Jag skulle öppna färgburken o slant.. haha.. Sluta med att hela tummen var skadad men jag fick jobbet gjort ändå.


Nej nu ska jag gå o sova en stund. O hoppas att denna huvudvärk kan försvinna.

Irriterande!!


Bye bye

Ovido - Quiz & Flashcards