Jag och mitt liv

Direktlänk till inlägg 19 november 2011

God morgon..

Av Carro - 19 november 2011 09:02

Barnen sitter o tittar på Shrek 3 o bara tar det lugnt.

Jag sitter här i soffan o funderar på om jag verkligen ska på festen idag eller inte. Men en sak har jag bestämt i alla fall.

Jag åker ut till Hölö o hjälper mamma att förbereda sig. Det är ju en maskerad fest. Så jag ska hjälpa mamma.


Men känner jag sen att jag verkligen inte vill följa med på festen så åker jag hem. Jag mår inte bra. Jag mår illa o har en konstig huvudvärk. Så vi får helt o hållet se. Skulle ge mig fan på att jag är på väg att bli sjuk igen.


Suck... En del av mig vill verkligen gå på denna fest. En annan del känner att jag vill bara vara hemma o rå om mig. Bara ta det lugnt. Försöka få i mig något att äta. Bara mysa o kolla på film eller nåt.


Så vi får helt enkelt se. Jag hoppas bara att mamma kan godta att jag åker hem om de nu är så..


Nej, vi får helt enkelt se vad som händer.  När jag kommer dit kanske jag jätte gärna vill gå eller så vill jag inte alls. Så jag lämnar det tills vidare.


Efter att barnen hade somnat igår så satt jag o pratade i telefonen. Känns som om jag inte gjorde något annat. haha..

Men annars så satt jag bara o tog de lugnt.. Men sen så blev jag så trött att jag gick o la mig.  O jag la mig ganska tidigt oxå för att vara en fredag. haha. Men o andra sidan så har jag ju faktiskt barnen så jag visste ju att de skulle bli en tidig morgon.

Nej nu har jag inget mer att blogga om. Så vi hörs någon annan gång.


Bye bye

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carro - 1 december 2015 13:03

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 7125152266"

Av Carro - 1 december 2015 11:38

Jag är återigen så sugen på att byta blogg plats. Men jag vet inte vart eller vilken. Det jag vet är att jag inte vill gå tillbaka till blogg.se för där har jag varit förut. Funderar på om jag ska testa nouw.com Men eftersom jag inte har bestämt ...

Av Carro - 30 november 2015 20:00

Alltså förlåt till er alla som ser fram emot jul.   Jag är så less, i år igen. Melissa är bland det svåraste att hitta på julklappar till, hon är inget barn som direkt leker. Hon har hur mkt pyssel som helst som hon inte alltid är så intressera...

Av Carro - 30 november 2015 17:00

Ja som sagt den 9/11 var vi och kollade på våran lilla bebis. Och trots att jag gjort detta 2 ggr tidigare med Melissa och Cleo så var jag så sjukt nervös. Vi skulle vara på Huddinge sjukhus kl 11.00 och det var ju inte det härligaste vädret. Vi var ...

Av Carro - 30 november 2015 15:24

Att man kan vara så dålig på att blogga som jag är.. Det är helt sjukt. Och ändå har jag så många tankar o funderingar o annat man kanske vill skriva av sig. Men icke. Sen skyller jag gärna på våran dator en del oxå. Det är ingen jag gärna har så g...

Ovido - Quiz & Flashcards