Jag och mitt liv

Direktlänk till inlägg 26 november 2011

Boring..

Av Carro - 26 november 2011 12:49

Just nu har jag skit tråkigt. Visst de är ganska lugnt o skönt då barnen sover men jag har inget att göra.Vi gick till affären, tyvärr så hade inte apoteket öppet. Glömde att dom ändrat tiderna. Men vi kom hem med lite annat skit ist. Melissa bestämde att vi skulle äta hamburgare idag. Dock ett problem. Dom hade kött men inge bröd. Så jag vet inte hur vi ska göra. Sen är jag inte så glad på min son som hade sönder en "hatt" till ett ljus idag. Hann ha den i några timmar typ. Inte ens 24 timmar. Lite ledsen men de finns inget mam kan göra. Jag har i allafall huset kvar. Efter att melissa o cleo vaknat så hade jag tänkt att dom skulle få titta på film. Visst att jag har sagt att dom spec Melissa inte får titta på tv fören hon lärt sig att leka med sina saker så tycker jag ändå att på lördagar sä kan hon faktiskt få titta lite gran tillsammans med lördags mys o lite gott att äta. Just nu sitter jag o funderar på hur jag ska lösa måndagen som kommer. Melissa ska till Bup, kl 8.00 o samtidigt så kommer de några hit för att kolla alla rör o ventilationer. O jag har inte hunnit att lämna in nycklar till Telge Hovsjö o om dom infe kommer in så blir man debiterad 1200 kr. O de är det sista jag behöver nu. Så som de ser ut nu så får Cleo vara hemma med mig i Nicke får åka med Melissa till Bup.Jag kommer inte på någon annan lösning. Visst jag vill jätte gärna vara med men denna gång kan jag inte. Så jag får ta nästa ist. Just nu struntar jag i vem som åker med henne. Om de är jag, nicke eller någon annan. Bara Melissa kan få hjälp. Eftersom hon inte riktigt pratar me varken mig eller Nicke så kanske hon behöver en 3:e person. O självklart gör jag allt för min dotter.Nej nu är det dax att avrunda här. Så ha en bra dag..Bye bye

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carro - 1 december 2015 13:03

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 7125152266"

Av Carro - 1 december 2015 11:38

Jag är återigen så sugen på att byta blogg plats. Men jag vet inte vart eller vilken. Det jag vet är att jag inte vill gå tillbaka till blogg.se för där har jag varit förut. Funderar på om jag ska testa nouw.com Men eftersom jag inte har bestämt ...

Av Carro - 30 november 2015 20:00

Alltså förlåt till er alla som ser fram emot jul.   Jag är så less, i år igen. Melissa är bland det svåraste att hitta på julklappar till, hon är inget barn som direkt leker. Hon har hur mkt pyssel som helst som hon inte alltid är så intressera...

Av Carro - 30 november 2015 17:00

Ja som sagt den 9/11 var vi och kollade på våran lilla bebis. Och trots att jag gjort detta 2 ggr tidigare med Melissa och Cleo så var jag så sjukt nervös. Vi skulle vara på Huddinge sjukhus kl 11.00 och det var ju inte det härligaste vädret. Vi var ...

Av Carro - 30 november 2015 15:24

Att man kan vara så dålig på att blogga som jag är.. Det är helt sjukt. Och ändå har jag så många tankar o funderingar o annat man kanske vill skriva av sig. Men icke. Sen skyller jag gärna på våran dator en del oxå. Det är ingen jag gärna har så g...

Ovido - Quiz & Flashcards