Jag och mitt liv

Direktlänk till inlägg 29 november 2011

Duktig..

Av Carro - 29 november 2011 09:17

Jag lämnade barnen i morse, jag kom upp ur sängen efter mkt om o men.. Ville verkligen inte kliva upp.

Men vi kom iväg i alla fall. Nu sitter jag hemma o söker jobb och ringer massa samtal.

Bl.a till Telge Hovsjö och felanmälan ang mina element och lampan i taket som inte låter bra alls. Dom skulle höra av sig inom 2 arbetsdagar. Ang elementen ska jag mäta i rummen hur varmt/kallt det är. Om de är 20 grader så stänger sig tydligen elementen av sig. Så de inte överstiger.

Nu ska jag ringa ang fönsterbrädor och väggen i köket. Om jag kan få måla om där eller sätta upp egna tabeter.

Sedan ska jag plocka o städa lite här hemma. Sedan ner på stan o fixa lite papper o annat skit. Så jag kan få pengar o betala mina räkningar.


En sak jag inte kan fatta är varför ska dom renovera hela lägenheten när man flyttat in. Lägenheten här har stått tom hur jävla länge som helst. Men nu som först. Fan de kommer inte att bli kul, någonstans.. Irriterande..


Men men, dom ska i alla fall fixa nya tapeter överallt, i alla rum.. Suck..


Nej nu ska jag ta de lite lugnt o sen ska jag fixa in mina böcker i skåpen jag fick av mormor igår..


Så ha en bra dag.. Bye bye

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carro - 1 december 2015 13:03

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 7125152266"

Av Carro - 1 december 2015 11:38

Jag är återigen så sugen på att byta blogg plats. Men jag vet inte vart eller vilken. Det jag vet är att jag inte vill gå tillbaka till blogg.se för där har jag varit förut. Funderar på om jag ska testa nouw.com Men eftersom jag inte har bestämt ...

Av Carro - 30 november 2015 20:00

Alltså förlåt till er alla som ser fram emot jul.   Jag är så less, i år igen. Melissa är bland det svåraste att hitta på julklappar till, hon är inget barn som direkt leker. Hon har hur mkt pyssel som helst som hon inte alltid är så intressera...

Av Carro - 30 november 2015 17:00

Ja som sagt den 9/11 var vi och kollade på våran lilla bebis. Och trots att jag gjort detta 2 ggr tidigare med Melissa och Cleo så var jag så sjukt nervös. Vi skulle vara på Huddinge sjukhus kl 11.00 och det var ju inte det härligaste vädret. Vi var ...

Av Carro - 30 november 2015 15:24

Att man kan vara så dålig på att blogga som jag är.. Det är helt sjukt. Och ändå har jag så många tankar o funderingar o annat man kanske vill skriva av sig. Men icke. Sen skyller jag gärna på våran dator en del oxå. Det är ingen jag gärna har så g...

Ovido - Quiz & Flashcards