Jag och mitt liv

Alla inlägg den 9 januari 2012

Av Carro - 9 januari 2012 12:23

 

Hon är så duktig min älskade dotter   

Av Carro - 9 januari 2012 10:04

Hej hej..

Hoppas att allt är bra med er där ute.

Just nu sitter jag framför datan o Melissa o Cleo sitter o kollar på Disney Junior. Igår kom dom hem till mig, ganska skönt men i morse så var det inte lika kul.. haha.. Ville verkligen inte kliva upp. Sen så sov ju Timo över hos mig dels för att han hade sina arbetskläder här hemma hos mig, så det underlätta lite lixom. Eftersom han ändå jobbar här i hovsjö. Och idag så var/är hans första arbetsdag.

Jag själv väntar fortfarande på att Lena ska ringa, att hon och några på af har fixat ett möte åt mig så jag kan fortsätta med plattsättningen. Hoppas verkligen men vi får se vad som händer. Jag vill ju inte hoppas för mkt heller. Har en sån förmåga att bli så jävla besviken. Men vi får helt enkelt se.


Annars då? Jo igår när Cleo kom (då han kom tidigare än Melissa) så fick han sin julklapp (väldigt sen dock) utan Timo. Och det blev lyckat.. När Melissa kom hem så fick hon även sin. Hon fick pärlor och formar till de. Så jag o Melissa satte oss och fixade ett hjärta. Så fin så.. Medans Cleo satt o målade med vatten färger, eller ja, han åt mer o målade med bara vatten. haha Tur att det inte är farligt.

Tänkte jag skulle ta bild sen o visa mästervärken.. haha..


Jag har inte så mkt att skriva igentligen, i lördags var jag o Timo iväg o kollade på bio. Fick äntligen se Breaking Dawn part 1.

Vi åkte med mamma o pappa upp och ner, dom skulle oxå dit o kolla bio. Vilken tur man kan ha. haha

Men innan bio:n så fick Timo mig att se Final Destination.. Nu har jag sett 1:an och 2:an, sen nästa gång Timo kommer hit så blir det väl resten. Fan de är ju skit skumma filmer.. Lite halv brutala tycker jag oxå..

Men o andra sidan så är jag inte sån som kommer skräck eller rysare eller någon sånt heller. Så de kanske inte är så konstigt att jag tycker att dom är brutala. Medans andra som alltid kollar skräck eller något sånt kanske tycker att dom är skit löjliga.. haha.. Alla är vi som sagt olika. Fattar inte ens att jga är så lätt att övertala tydligen.. När det gäller vissa saker, absolut inte alla.


Nej, nu har jag faktiskt inget mer att skriva, så vi hörs. Nu ska jag gå o ta lite bilder.

ha en bra dag.. Bye bye

Ovido - Quiz & Flashcards