Jag och mitt liv

Alla inlägg den 24 januari 2012

Av Carro - 24 januari 2012 08:59

 


Eter att jag slutat på jobbet eller rättare sagt utbildningen så har jag blivit väldigt dagblind. Vilket stör mig som fan.  Jag har varit de förut och de var när jag var hemma med Melissa. Jag hoppade ju av skolan när jag hade gått kanske 2-4 månader. Sen har jag varit hemma hela tiden förutom när jag började utbildningen Hovsjö-byggarna..

Så jag vill ha jobb nu.. Jag söker o jag söker.. Men inget verkar jag få. Men o andra sidan så kanske de inte är så konstigt eftersom jag inte har några erfarenheter..


Barnen är nu på dagis och jag ligger o myser i sängen. Jag hoppades på att kunna tvätta idag men de fanns inga tider.  Skulle så gärna vilja ha en maskin här hemma.. Men de kommer väl kanske..

Så jag ligger i alla fall här o ska kolla lite One Three Hill o sedan hade jag tänkt att jag skulle vila en stund.

Förbereda mig mentalt tills på fredag..


Annars då? Inte mkt.. Jag vet inte alls vad som händer efter jag har hämtat barnen på dagis men de får vi se då.

 Nej nu har jag inte tid här mera.

Bye bye


ps. Bilden på Brenda är syster o Nenne´s katt. Och hon är bland som bästa o underbaraste katterna som finns. Min farmor hade alltid katt och så länge hon levde så kände jag att jag oxå ville ha katt en dag. Men den känslan o tanken försvann ju när farmor försvann. Men tack vare underbara Brenda så går jag återigen i dom funderingarna.. Så de så.. ds

Av Carro - 24 januari 2012 00:02

Det finns en del saker som jag skulle vilja ändra med mig själv. Typ frisyr, lite av min klädstil. Skulle typ vilja våga gå med klänning/kjol.. Och ang frisyren.. visst jag passar i långt hår men jag har de alltid uppsatt i tofs. Varför? Jo, för jag har ingen volym i mitt hår. Alls, och ingen hårspray, mose (?) (har inte ens koll på hur de stavas) kan få mitt hår i mer former.. de är skit trist. Jag vet ej specifikt hur jag vill klippa mig, de ända jag vet är att jag vill testa nå nytt. Detta var inte direkt planerat att jag skulle skriva, men men.. Just nu äntligen ligger ja i sängen o ska sova. Barnen har krånglat till o från. Lagom skoj eller inte.. så nu säger jag god natt för mig.. mer inlägg kommer i morgon..Bye bye

Ovido - Quiz & Flashcards