Jag och mitt liv

Alla inlägg den 10 januari 2012

Av Carro - 10 januari 2012 12:58

Barnen är hemma idag igen då dom inte har fått sova mkt pga Cleo´s hosta.. Fan han håller t.o.m mig vaken.. Hemskt att höra o sen är inte han den lättaste att få i hostmedicin heller.


Just nu ligger barnen o sover och jag sitter som vanligt framför datan. När barnen har vaknat så ska jag dra fram snabeldrakan.. =) (dammsugaren)

Annars så händer det inte så mkt ikväll, idag.. Nicke o Maria kanske kommer över på en kaffe, annars händer ingenting vad jag vet..

Sitter just nu o fixar över lite skit på Timo´s usb minne.. Han har ju flyttat till en egen lägenhet nu. Så då behöver han sitt usb minne då han har en sådan dvd.

Mycket spännande jag har att berätta eller inte..


Just de, jag har hittat min blivande hatthylla.. haha På jysk. Eftersom jag fick denna av syster o Nenne när jag fyllde år

  så är jag säker på att denna hatthylla skulle bli skit snygg oxå. För min hall är ganska mörk. O denna bänk/byrå som jag fick av syter o Nenne står i hallen.   Där är alltså hatthyllan..

Ända problemet är ju pengar som vanligt.. Men någon gång ska jag f*n ha råd med den..


Nej nu ska jag fortsätta här, sen ska jag även ringa till min bror.. Så vi hörs..

Bye bye

Ovido - Quiz & Flashcards