Jag och mitt liv

Alla inlägg den 13 januari 2012

Av Carro - 13 januari 2012 21:55

1. Hur gammal är du om 5 år? - 30 år

2. Vem var den sista du träffade? - Timo

3. Hur lång är du? - 170-72 cm

4. Vilken var den sista film du såg? - Final destination

5. Vem ringde du senast? - Nicke

6. Hur löd ditt senaste sms & till vem? - Till min syster- Kan jag ringa dig? Behöver prata.

7. Vad är dagens planer? - Kvällens planer är att ta det lugnt o snart gå o sova

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? - De spelar ingen roll

9. Är dina föräldrar gifta, skilda eller sambos? - De är gifta

10. När såg du senast din mamma? - Oj, de minns jag inte..

11. Vilken ögonfärg har du? - Blåa

12. När vaknade du idag? - Oj, vid 8

13. Har du någon gång hittat en katt? - Jodå, massor..

14. Vilken är din favoritplats? - Åre

15. Vilken plats föredrar du minst? - Bra fråga..

16. Var tror du att du befinner dig om 10 år? - Förhoppningsvis med hus..

17. Vad skrämde dig som barn? - Att jag skulle bli helt ensam

18. Vem fick dig att skratta senast? - Timo

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? - Ja

20. Har du en stationär eller bärbar dator? - En bärbar.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? - Enbart med trosor ;)

22. Hur många kuddar har du i sängen? - 3 st

23. Hur många landskap har du bott i? - 1

24. Har du någon gång spytt på fyllan? - Ja några ggr

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? - Strumpor

26. Är du social? - Ja, jag har alltid varit de..

27. Vilken är din favoritglass? - är inte mkt för glass

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? - Ta körkort

29. Tycker du om kina-mat? - Vet inte, så länge sen jag åt de..

30. Tycker du om kaffe? - Jopp, de är kanon gott.. Började dricka när jag börja i byggbranchen

31. Vad dricker du till frukost? - Kaffe

32. Sover du på någon särskild sida? - Nej inte just nu

33. Kan du spela poker? - Ibland =) När jag blir påmind

34. Tycker du om att mysa? - Ja..

35. Är du en beroende-människa? - Det tror jag att jag är..

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? - Oj, jag har inte så bra koll på födelsedagar..

37. Vill du ha barn? - Jag har 2 barn. Men tror att jag vill ha en till, med absolut inte nu. Skulle jag inte få fler så är jag nöjd med dom jag har..

38. Kan du några andra språk än svenska? - Knappt engelska

39. Har du någonsin åkt ambulans? - Nej men var på väg på julafton..

40. Föredrar du havet eller en pool? - Bege 2.. Bege har sin charm

41. Vad spenderar du helst pengar på? - Barnen.. Och den person jag tycker om

42.Har du någonsin testat narkotika? - Nej, aldrig. Har inte ens varit frestad

43. Vad var det du senaste stoppade i munnen? - Guldsalami

44. Vem är den roligaste människan du känner? - Oj, de finns massor. Det beror helt på vilket humör man är på

45. Välj ett ärr på din kropp? - Jag har ett ärr på armbågen. De fick jag när jag cyklade o trillade på grus. Mamma fick plocka bort massor av stenar i de såret. Behöver inte nämna att de gjorde skit ont va?

46. Vad har du för ringsignal? - Ingen aning

47. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? - Jodå, en del..

48. Flirtar du mycket? - Jag vet inte.. I så fall omedvetet

49. Vart togs din profilbild för din blogg? - Haha, de vet jag inte. Det är min farfar som tagit den

50. Kan du byta olja på bilen? - Ja, men jag vill gärna ha någon med mig..

51. Har du fått fortkörningsböter? - Har inget körkort, men nej..

52. Vilken var den senaste bok du läst? - De utvalda del 1

53. Läser du dagstidningen? - Nej, men borde nog börja läsa någon

54. Prenumerar du på någon dags-tidning? - Nej

55. Dansar du i bilen? - Nja, det händer. När jag känner mig riktigt flummig o har mkt energi

56. Vilken radiostation lyssnade du på senast? - Bandit

57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? - Oj, papper till soc

58. När var du i kyrkan senast? - På antligen bröllop eller dop. Minns inte exakt.

59. När var du på dejt senast? - Jag och Timo var det i lördags

60. Vilka personer utmanar du? - Dom som känner för de..

Ovido - Quiz & Flashcards