Jag och mitt liv

Alla inlägg den 30 januari 2012

Av Carro - 30 januari 2012 09:31

 

Japp Cleo är fotomodellen igen..


Sitter här just nu och dricker kaffe. Målaren är här och håller på med att måla taket i barnens rum.
Han har precis beställt taperer till hela lägenheten.. Spännande spännade.. Hoppas verkligen att det blir bra med valen jag har gjort.
Syster har ju oxå hjälpt mig. Så.. Jag kan skylla på henne lite om de inte blir nå bra.. haha

Annars då? Jo, det är skumt att kliva upp kvart i sju på morgonen om man inte ska lämna barnen på dagis eller gå iväg o jobba.
Men men.. Kanske kommer jag i säng ikväll i vettig tid. haha, den tror jag inte på men man kan ju alltid hoppas.

I helgen är det inte så mkt som har hänt, barnen har varit överjävliga i lördags så jag var helt slut. I fredags kom syster o Lilly hit.
Melissa blev jätte glad så klart..

I lördags var det som sagt inte mkt som hände. I söndags så kom Madde o Moa hit, fikade lite o satt o bara prata. Barnen blev hämtade och syster o Nenne kom hit.
Dom hjälpte mig o ställa ordning i barnens rum. Efter de så åkte vi o kolla bandy och den var väldigt slö, vetti fan varför.. Men men.. De slutade i alla fall med att dom torska matchen.. Trist men så är det..
Sedan så följde jag med till mamma o pappa och åt riktigt god mat. Efter de så var pappa snäll o körde hem med. Underbart med tanke på hur kallt det var. När jag kom hem så gick jag nästan o la mig på än gång. Typ varvade ner lite, o sedan gick o la mig.. Men jag hade svårt o sova då jag har fyllts med dåligt samvete.. Känner mig hemskt..
Men kanske kan jag lösa de..

Nej, jag har inge mer att skriva. Just de, ang bilderna. Det är Melissas gamla mössa som Cleo har på sig.. Han väckte mig så i lördags.. Han är så söt o ser ut som Toker. haha.. Bilden där han är arg, så fick han inte ta eller leka med mammas kamera. Så söt så.. Kunde inte låta bli att ta kort.. haha

Bye bye

Ovido - Quiz & Flashcards