Jag och mitt liv

Alla inlägg den 11 januari 2012

Av Carro - 11 januari 2012 12:50

Du/ni som skickar kommentarer om att ha "kul" med mig, kan gärna skriva namn.. Vem du är lixom..


Annars så har det inte hänt mkt idag, ännu.. Jag kom upp i morse o kom iväg o lämnade barnen. Härligt för dom och för mig.

Har hunnit städa i köket och dammsugit. Haft kaffe sällskap av Tobbe. Och snart ska jag hämta barnen. Nicke är snäll som kör mig då han ska hjälpa till senare o bära upp en soffa.

Äntligen så ska jag få en soffan som var tänkt till mig från början. Så blir jag av med denna skin soffa. Ska bli underbart.

Dessutom så har jag kommit på att blir jag av med fotöljen i sovrummet så behöver jag inte möblera om. För då får kistan plats där. Däremot så vill jag ju ha upp tavlor, hyllor osv i sovrummet o överallt egentligen..

Men jag vill ha en kistan, ett litet bord som jag kan ha mellan soffan o fotöljen, o sen så är det barnens rum som ska fixas..

Och att jag vill ha mina glas från Nille. Men det kommer.. Snart hoppas jag men de ska ju funka oxå. Sen ska dom packas ner osv..


Nej, nu ska jag sätta mig o spela lite innan de är dax att dra iväg. Ha de.. =)

Bye bye

Ovido - Quiz & Flashcards