Jag och mitt liv

Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av Carro - 7 augusti 2011 18:30

Barnen ligger i deras sängar o har de bra. Jag sitter o röker för att sedan kolla på mat pogram. Ikväll är den sista lediga dagen/kvällen, för skolan börjar imorgon. Lika så dagis.. Men de ska faktiskt bli ganska skönt. Dock är jag lite orolig över min rygg men de ska nog gå bra. Jag var till läkarn här i veckan o kollade upp min rygg. Domen blev att jag har jätte svaga muskler o en svag ryggrad. Så tränar inte jag upp den är risken stor att jag får diskbrok. Så de va inte så kul att höra. Spec inte när jag faktiskt har kommit in på en utbildning där jag trivs o dessutom när jag kanske vill ha fler barn. inte nu men kanske senare. Så jag ska börja gå hos en sjukgmnast o börja simma. Så jag ska verkligen träna upp den.


I fredags var jag ute på puben med Sandra o Tobbe. Hade skit kul.. De va länge sen jag hade så kul.. Hoppas att de blir fler ggr. Träffade även älskade Minna som jag inte träffat på länge o som jag saknat henne..


Nej nu ska jag försöka få barnen att somna o även varva ner själv. Man ska ju upp imorgon för att lämna barnen på dagis till 8 o sedan börjar man själv kl 9.

Ska som sagt bli ganska skönt att komma i riktiga rutiner.


Ha en bra kväll allihopa! Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards