Jag och mitt liv

Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av Carro - 16 augusti 2011 19:12

Jag har lite svårt att bestämma mig vad jag ska ha för bild högst upp på min blogg. Någon som kan hjälpa mig??


Just nu sitter jag o bara tar det lugnt efter att jag har fixat en del på eftermiddagen. Jag har hunnit tvätta, laga god mat o umgåts med vänner. Senare så ska vi kanske ut en sväng. Bara ta det lugnt o ha kul.. Träffa Sandra o Tobbe igen o bara vara ute o ta lite kort o som Tobbe sa: "Vi ska ut o leka.."

Imorgon är det skola igen, denna gång ska jag ta med mig huvudvärks tabletter så jag slipper hoppa över en till dag. Visst jag visste ju vad vi skulle läsa men ändå irriterande. Jag ville ju vara med hela dan. Men man får inte alltid som man vill.

Tänkte jag skulle bjuda på lite bilder. Både nya o gamla..


  Cleo ser lagom nyfiken ut.. Gillar hans min..   Cleo försöker sno sin pappas öl..   Denna bild är ganska kul.. Sommar kläder o vinter skor.. haha   Älskar verkligen denna bild. Så jävla fin.. Älskade unge. Killen som sitter i bakrunden är min älskade lillebror..

Av Carro - 16 augusti 2011 13:15

Sitter o kollar på Buffy The Vampire Slayer. Har ju aldrig sett alla utan har bara sett några avsnitt så nu kände jag att ja ville kolla på dom alla.


Timo är på jobbet o jag sitter o bara tar det lugnt. Kl 16:00 har jag tvätt tid så den får jag absolut inte glömma. Måste verkligen tvätta. Det är lixom lite mkt men jag får se hur jag gör om jag ska göra som jag skrev igår eller hur det blir..


Sen efter tvätten så ska jag laga mat. Idag blir det fläskfile o färgglada makaroner tillsammans med en god sås. Fläskfilen är i marinad o den är sweet chilli.. Dock vet jag inte om den vet så sweet.. haha.. Men det kommer nog att bli bra.


Kolla in denna sida om du vill ha mer trafik i din blogg.. Helt gratis o jag får poäng om man trycker på denna länk.. =)


http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=MizzCarro87


Tack på förhand =) Glöm inte att de gynnar dig oxå..

Av Carro - 16 augusti 2011 09:57

Jag hatar denna jävla migrän. Nu har jag fått den igen o jag är i skolan. funderar på att fråga ifall Christer kan köra mig hem innan första fikat är klart.. Hatar detta.. :(

Ovido - Quiz & Flashcards