Jag och mitt liv

Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av Carro - 13 augusti 2011 20:04

Nu är det lördag kväll o jag har precis satt mig framför datan. Barnen sover o har det bra o jag o Timo sitter som sagt framför datan. Inte mkt till lördags mys men ändå. Han sitter o kollar på serier o jag har precis lyckats paja hans/våran dvd. Fattar inte att det alltid är jag som lyckats. O jag som hade/har fixat en massa serier jag ville kolla på. Men icke då. Får försöka fixa det till imorgon då jag kan sitta med hörlurar samtidigt som Timo. Då jag har sprängt mina högtalare på datan.. Skulle verkligen behöva en ny. Dator alltså. Fan jag vet inte alls vad jag ska skriva. Känner bara att jag vill skriva lite. Mat idag blev spaghetti o köttbullar. Orkade verkligen inte laga något annat. Har haft ont i ryggen hela dan o det har bara blivit värre. O dessutom så har jag haft så jävla ont i mellangärdet o barnen har ju inte direkt varit på deras bästa humör. Bara tjatat om sina fäder. Men dom ska ju dit imorgon så.. Så imorgon är det upp med barnen o sen ska dom sova middag här o sedan ska dom till sina fäder. Det kommer att bli väldigt tomt men ändå ganska skönt eftersom att utbildningen börjar ordentligt nu.. Timo börjar ju 7.00 på måndag o jag har visserligen sovmorgon till 8.00 Kanske lite längre.. haha..


Vad jag vet så är det inget mer som händer idag. Jag ska hoppa in i duschen sen funderar jag på om jag ska kolla på film i sängen. Dock så vet jag inte vad eftersom vi har kollat på nästan alla filmer. Som vi äger. Får sno hem några som Nille har hemma hos sig som är mina.


Kom på en sak här när jag sitter ute på balkongen. Jag fattar inte hur vissa föräldrar uppfostrar sina barn. Nej jag är inte perfekt jag. Men just nu är det ett gäng barn som håller på att jaga varandra o ropar hemska ord. Jag vet inte ens om jag vill skriva dom här i bloggen men det är verkligen hemskt att höra. Dessutom så håller dom på att kasta sten på varandra o det är inte direkt några små sten utan det är stora stenar. Visst det kan vara så oxå att föräldrarna inte vet om något men jag kan inte förstå varför barnen håller på så. Är det pga hur världen ser ut idag med alla gängbråk osv.. Kan så vara... Nej jag förstår bara inte. Jag hade blivit riktigt arg om jag hade fått veta att mina barn skulle göra samma sak. Nej nu har jag faktiskt inget mer att skriva så vi hörs en annan dag. Som imorgon eller nåt.


 

Av Carro - 13 augusti 2011 10:21

Dagen började med att städa o fixa.. Barnen vaknade tidigt o än har det inte hänt så mkt.. Så jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Så jag bjuder ist på lite bilder när barnen sist var här o vi har ute o lekte på lekplatsen..


              Här har ni alltså Timo som busar o leker med barnen. Är så skönt att dom kommer bra överens..   

Av Carro - 13 augusti 2011 09:47

Jag känner att jag vill skriva detta inlägg för att lätta lite på hjärtat o samtidigt be om ursäkt till en person jag aldrig kommer att sluta älska eller sluta bry mig om.

Jag är ledsen över hur allt gick. Jag är ledsen att jag sårade dig så mkt.

Du betyder fortfarande mkt för mig o jag vill att du ska må bra. Jag vill att du ska vara glad o lycklig. Jag hade inte räknat med detta när jag började i utbildningen utan jag hade verkligen tänkt mig att leva med dig. Jag vet inte vad som hände men ibland känner jag mig verkligen hemsk.


Jag menade aldrig att såra dig som jag gjorde trots att det inte går att undvika i detta sammanhang. Men jag vill/ville verkligen inte göra dig så illa. Du har alltid funnits där för mig o jag vill finnas där för dig oxå. Men du låter mig inte. Kanske för att jag just sårade dig. Det finns inget jag kan göra för att få det ogjort.

Jag vet egentligen inte vart jag vill komma med detta men jag vill att du ska veta att jag finns här. Jag lyssnar. O jag är ledsen över att jag har sårat dig så djupt. Men jag bryr mig som sagt fortfarande om dig o jag hoppas att du fattar vad det innebär. Jag finns här för dig om du vill prata. Tycker fortfarande om dig. Älskar dig på sätt o vis men du betyder enormt mkt för mig o jag vill att du ska vara rädd om dig.


  Och... Du har faktiskt andra vänner som du kan vända dig till oxå. Stäng inte in dig!!

Ovido - Quiz & Flashcards