Jag och mitt liv

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Carro - 18 augusti 2011 20:32

Sitter här o bara tar det lugnt. Jag o Timo sitter som vanligt framför en varsin dator.

Jag sitter samtidigt o kollar på hur man gör tejp. Ganska kul o se hur man gör vissa saker. Vissa saker är faktiskt riktigt spännande.


Annars så har det inte hänt mkt idag som vanligt. Jag o Sandra har varit i skolan o det har bara varit en slappdag. Vi har gjort lite uppgifter o på eftermiddagen så gick vi i genom en bok. Just de vi hade prov idag oxå. O jag klarade det.. Jippi.. =)


Efter att vi kom hem så hjälpte Sandra mig att göra köttfärsbiffar. O dom blev verkligen kanon goda. Men nästa gång så ska det vara fetaost i.. Gott gott. Till de åt vi salladen som jag gjorde igår. Gott gott..


Annars så är det inte ett skit som har hänt. Imorgon så ska vi fixa former så vi kan gjuta betong o göra en kruka. Najs.. Ska bli kul faktiskt.

Annars så ska jag o Timo åka o handla lite imorgon som jag skrivit förut så man har någon mat hemma. Då barnen kommer nästa vecka. Annars så funderar jag på att dra ut Sandra på fredag. O Tobbe oxå självklart om han vill med. Men bara ut o ha kul. Inte tänka, inte planera utan bara spontant.. Men vi får se..


Som vanligt så har jag inget mer att skriva..

Lite bilder på Cleo. Cleo´s miner är fan kul.. Han kan ju konsten att få sin mamma att skratta..

      Denna underbart söta vovve är Turbo. Melissas pappa o Marias hund. Ett riktigt pucko men hur snäll o go hund som helst...

Ovido - Quiz & Flashcards