Jag och mitt liv

Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av Carro - 14 augusti 2011 17:17

Just nu så är jag barnfri en hel vecka o det känns ganska tomt. Fast o andra sidan så tror inte jag att de kommer att vara några problem. Jag tror att tiden kommer att gå så fort eftersom att allvaret i utbildningen börjar oxå.


Nu ska jag kolla med Timo om han kan borra upp lite saker för att mamma o pappa kommer o hämtar allt imorgon. Just nu sitter han o håller på med 2000 puzzel o jag fattar inte hur han orkar eller har ro till att göra de.. Men men..


Ha en bra kväll..


  Bjuder på denna bild så länge. Tills jag kommer tillbax..

Av Carro - 14 augusti 2011 12:12

Jag är just nu så jävla röksugen att jag inte alls vet vart jag ska ta vägen men humöret försöker jag hålla inne o en sak är säker o det är just de att jag är glad på sätt o vis att barnen åker till sina fäder idag så jag slipper få ett utbrott över dom. Timo har jag redan varnat o jag kanske ska varna resten i min omkrets..


Jag har egentligen inte så mkt att skriva så ja lägger ner detta. Håller i alla fall på att försöka sluta röka. Sista ciggen tog jag i går ikväll vid 23-24..

O Timo är ju inte på det bästa humöret han heller. Han är uttråkad o det är jag som råkar ut för de... Jaja.. Nog med detta klagande. Är hungrig men vi har inget hemma, är röksugen men ja.. Vad mer? Jo just de. Jag är trött oxå..


Nej slut på detta klagomål. Ha en bra o solig dag..

Ovido - Quiz & Flashcards