Jag och mitt liv

Alla inlägg den 1 september 2011

Av Carro - 1 september 2011 13:02

FAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNN!!

Fick precis veta att jag bara får 3500 av soc o jag har räkningar på nästan 7 tusen.. + att man gärna vill ha mat.. Hur fan ska jag lösa detta. Ingen som känner att dom vill hjälpa till. Jag vet fan  inte vad jag ska göra. Suck. + att jag får hem barnen på söndag o jag vill ju att dom ska ha mat. Allt kan jag säga känns hopplöst..

Jag kan ju säga så mkt att just när jag känner att allt håller på att bli bättre, mitt mående, självkänsla ja allt så blir man fan krossad igen!!


Annars så har vi gjutit krukor idag, slutade ca 12..

Jag har klarat 2/3 prov som jag har gjort. De 3 vet jag ingenting om än. Så vi får se. Krukan kommer min syster att få. O jag hoppas att hon blir nöjd över den. Det var ett jävla piller med den kan jag ju säga.. haha..

Nej jag är så irriterad just nu att jag inte vet vad jag ska skriva så ha de bra!

Ovido - Quiz & Flashcards