Jag och mitt liv

Alla inlägg den 6 september 2011

Av Carro - 6 september 2011 12:09

Blev så ledsen o besviken igår. Hade skrivit ett inlägg om lite allt möjligt så när jag skulle spara de så stod de att jag hade blivit utloggad så allt bara försvann.. Fan vad galen jag blev. Så jag orkade inte skriva det igen.


Jag har mer o mer tänkt på en sak. På hur mitt drömhus skulle se ut.

Jag skulle vilja ha ett rum fullt av böcker där jag kan slappna av o bara läsa som jag sj vill o mysig belysning o en bekväm fotölj eller en soffa. + att jag skulle vilja ha en sterio där jag kan lyssna på musik medans jag läser.


Jag skulle vilja ha plats i hela huset för ljuslycktor. Fina tavlor med kort på barnen, min familj. Jag skulle vilja att barnen har egna rum. Sen skulle jag vilja ha ett stort o mysigt sovrum.


I köket skulle jag vilja ha en köks ö eller som en bardisk. Det ska vara mkt utrymme i ett kök.

Men framför allt vill jag att de ska vara mysigt o att man verkligen kan känna sig hemma när man kommer hem. Disk- o tvättmaskin vill jag oxå ha men de brukar man när man bor i hus. Jag vill att de ska finnas en ganska stor tomt så barnen kan leka o jag kanske kan odla potatis, sallad o annat. Kryddor skulle jag vilja odla. Jag vill att de ska finnas en ganska stor altan. Haha.. Det är mkt jag skulle vilja, frågan är om man hamnar där. Att man kommer att bo i ett hus.


Jag vet inte men de återstår o se. Nu har jag inte tid att sitta här då jag ska gå o diska.. Vill inte men de måste göras..

Ovido - Quiz & Flashcards