Jag och mitt liv

Alla inlägg den 12 september 2011

Av Carro - 12 september 2011 17:22

Måste säga att jag var varit väldigt duktig dom senaste dagarna. Jag har plockat o städat o fixat o donat.. Känns ganska skönt. Dock så är jag lika dålig på att diska fortfarande men jag kämpar med den biten. Känner att jag behöver en ny dammsugare o såg att dom hade billigt på maxi. Undrar dock om den är bra.

Jag har lagt upp alla pyssel saker o Melissas pärlor o rit block i en skåp i köket som inte används. Precis som mamma o pappa hade när vi bodde på Norrtuna/Fragelberget. Det känns riktigt bra att köra sitt race o fixa o dona.. Vilket får mig att fundera ännu mer om jag skulle klara det.. Ja jag funderar o funderar o tänker i genom allt.


Men i alla fall, sitter just nu o väntar på att Sandra o Tobbe ska höra av sig.. Känns lite skumt att jag åter säger Sandra o Tobbe som ett par vilket dom inte är. Men eftersom jag har en annan kompis som heter Sandra o hennes ex kallas Tobbe. Blir lite skumt.. haha..


Annars då? Inte mkt. Imorgon blir det jobbet o sen får vi se. Ska försöka ta mig upp till mormor oxå denna vecka. Hoppas att inte mina planer går åt helvete som dom brukar.


Nej nu har jag ingen ro att sitta här mer. Ska ringa Nille o tala om att Cleo har tandläkartid på lördag o sedan ska jag bara vänta. Ha det!!

Av Carro - 12 september 2011 10:00

jag vet verkligen inte vad jag ska göra. Allt jag känner går upp o ner. Jag tänker hur mkt som helst. Känns inte som att jag gör något annat. funderar på hur de skulle vara, hur det skulle funka, vad som måste göras för att allt ska bli bra. Sitter o funderar om jag skulle bli hatad eller ifall folk skulle tycka att jag är otacksam.

Jag vet inte hur jag ska lösa detta o jag vill inte göra något förhastat. Fan att det alltid är jag som ska vela. Varför?


Jag vet verkligen inte hur jag vill ha det. Jag vet inte vad jag ska göra.. Får prata lite med Lotta när vi åker på våran kryssning. Ska bli så jävla kul o härligt att komma bort.. Yess... haha


jag kommer nog blogga mer sen om jag bara hittar ord på det jag känner idag..

Ovido - Quiz & Flashcards