Jag och mitt liv

Alla inlägg den 3 september 2011

Av Carro - 3 september 2011 09:13

Sitter ute på balkongen o försöker spela lite på fb vilket inte funkar så bra på min lilla cp dator.. Fan vad jag önskar att jag fick en ny... Men jag får vackert vänta på att jag får jobb. Då ska jag fan köpa en ny.. Den här håller ju på att rasa ihop. Den är seg o det spelar ingen roll vad jag gör. Blir minst sagt galen.

Får låna älsklingens dator en snabbis sen.. Haha..


Idag vet jag inte vad som händer. Just nu sitter jag som sagt på balkongen med mitt kaffe o njuter av bra musik som grannen spelar. Rock.. O det underbara vädret. Det är faktiskt skönt ute idag. Frågan är bara vad man ska hitta på. Känner ju inte direkt att man vill sitta inne hela dan. Men men.. Man får se vad som händer. Idag kommer ju Sandra o resten av gänget hem från en kryssning. Kanske ska över till dom en sväng. Nej jag vet faktiskt inte. Den 17:e ska jag på kryssning o jag behöver inte betala för någonting. hihi.. Om jag inte ska dricka på båten alltså.. Men resan till båten, själva kryssningen, buffe o hemresan behöver jag ej betala.. Hihi.. Ska bli riktigt kul faktiskt.

Jag har dock ingen aning om vilket båt vi ska åka. Men de märker vi. Jag ska åka med Lotta (Nickes syster) alltså Melissas pappas syster. O hennes älsta dotter + en av hennes kompisar. Ska bli riktigt kul. Kul att Lotta ville ha med mig.

Men o andra sidan så Lotta har alltid varit en person jag har kunnat vända mig till om de varit något o jag hoppas att hon vet att hon kan vända sig till mig om de skulle vara något. För de har jag sagt.


Nej nu vet  jag inte vad jag ska hitta på o skriva. Idag ska jag i alla fall försöka tvätta fönstrerna som Timo har tjatat på mig att jag ska göra o jag har lovat att jag ska ta de. Går bara inte så bra.. Haha..

Ovido - Quiz & Flashcards