Jag och mitt liv

Alla inlägg den 10 september 2011

Av Carro - 10 september 2011 11:44

Barnen ligger just nu o sover. Eller Cleo gör de i alla fall, han har blivit mer o mer omöjlig att få att sova middag. O han behöver ju verkligen de. Han är ju fortfarande så liten att han o hans kropp behöver för att han inte ska bli som ett åskmoln senare mot kvällen. I mosre vaknade Cleo vid halv 7 o strax efter vaknade Melissa. Jag vaknade med full migrän o skit trött. Men det var bara att kliva upp. Så jag försökte vila lite på soffan vilket gick åt helvete eftersom Cleo inte ville leka på sitt rum. Så det slutade med att jag fixa lite kaffe o försökte stå ut. Sen så vek jag tvätten som tvättades igår. Eller om de va i förrigår.. hhmm.. Jaja, sak samma. Tvätten som tvättades häromdan.. Medans jag gjorde de så lekte Timo med barnen o la dom sedan. Jag passade på att städa lite i sovrummet. O jag har precis kommit på vad jag skulle vilja ha nedanför fönstret i sovrummet. Ska se om jag hittar en bild på den.

Från Jysk:

Jag skulle vilja ha svart men jag tyckte inte om dynan på. Men o andra sidan så kan man sy på ett annat tyg. Men den vita är oxå skit snygg. Men den är lixom bara vit.


   

Jag hittade förut på Ikea men nu hittar jag den inte alls. Men något liknande sånt här eller just en av dom här. Just nu kostar den svarta 800 kr på jysk o den vita 700 kr. Fattar inte varför den svarta ska vara dyrare. Nej nu vet jag inget mer jag ska skriva men en sån skulle jag vilja ha. Flörta lite med mamma o pappa.. haha. Skylla på att jag fyller år snart. Inte för att jag tror att dom skulle köpa den ändå. Jag får helt enkelt inse fakta att jag får inge när jag fyller år. Inte av någon. O visst jag borde ha vant mig för de har aldrig varit många som bryr sig nu på senare år. Men önskan sitter ju fortfarande kvar.

Ovido - Quiz & Flashcards