Jag och mitt liv

Alla inlägg den 14 september 2011

Av Carro - 14 september 2011 21:51

Sitter nu hemma efter att ha varit hemma hos mamma o pappa. Det var faktiskt riktigt trevligt. Vi satt o snackade lite skit o bara tog de lugnt. Åkte med pappa ut till Hölö. Vi slutade ungefär i samma tid. Fast jag slutade faktiskt tidigare än pappa. Hihi...


Annars då? Jo vi har bara hållt på att måla idag. Så jag hoppas på att det blir annat imorgon. Visst det är kul att måla men jag ville ju sätta upp lite plattor. Men men, man får ju göra det som finns. Finns de bara jobb ena dan som att måla så får man göra det. Jag får ju fortfarande mina timmar. Jag får ju ändå timmar närmare mina papper på att jag är plattsättare, inte bara en lärling. Så det är ju bra, visst är det plattsättning jag ska arbeta med o lära mig men fortfarande så är det som en av våra handläggare som lär oss att ibland får man hjälpa andra när man inte själv har jobb. O det är jag fullt medveten om. Sen att andra har svårt att fatta det. Men det är inte mitt problem. Veckan börjar i alla fall gå mot sitt slut o snart så är det december o vi slutar skolan. Då får vi se om vi får jobb hos Telge Hovsjö eller om vi får jobb någon annan stans. Det återstår ju o se.


Snart är det oxå förhoppningsvis tjejmiddag o jag bara längtar. Ska kolla mer med Madde om hon ska med eller om hon skiter i de. Eller att hon kanske inte kan. Dan efter tjejmiddagen fyller jag år o jag vet inte alls vad som händer. En del av mig hoppas på att ingen kommer ihåg mig o en annan del hoppas att jag ska bli ihåg kommen. Men jag vet inte.

Som jag känner just nu så vill jag inte att någon ska komma ihåg mig, jag vill inte bli besviken igen.. Jag gör som jag har gjort varje år. Jag hoppas inget, jag längtar inte. Jag vill inte längta o jag vill inte hoppas Så är de bara.


Nej nu ska jag gå o lägga mig, jag ska ju ändå upp i morgon o jobba.   

Av Carro - 14 september 2011 10:22

Sitter här på lunchen o bara tar de lugnt. Tyvärr så har vi inget snabbt äta så de blir inge lunch för mig. Vill egentligen bara vara hemma o leka med ps.. Men det får bli när jag kommer hem om det är så att jag inte åker till mamma o pappa.


Just nu så håller vi på att måla för att de inte finns så mkt annat att göra.. men det är ganska kul.. =)


Av Carro - 14 september 2011 07:31

Snacka om onödigt att komma hit. Jag mår som sagt inge bra o det finns inte tillräckligt med jobb. Vi är nu 4 st för att dammsuga. Suck!

 
Av Carro - 14 september 2011 06:37

Vill verkligem inte till jobbet idag.. Vill bara ligga kvar i sängen o mysa. Visst jag känner mig ganska pigg men jag har ont i hela kroppen o mår inte så jävla bra. Men jag måste verkligen.


Det är ju dessutom svinkallt ute o man blåser nästan bort. Hemska tanke.. haha..


Sitter annars o dricker kaffe. något jag har börjat göra ganska mkt. Spec efter jag började på utbildningen..


Nej nu har ja inte tid mera. Ska iväg o möta Sandra snart.

Ovido - Quiz & Flashcards