Jag och mitt liv

Alla inlägg den 29 september 2011

Av Carro - 29 september 2011 19:56

Sitter här ensam i tvättstugan o väntar på att maskinerna ska bli klara så ja kan stoppa in nästa o även lägga in tvätten i torktumlare o våran värdelösa torkskåp.


Nille har precis hämtat Cleo vilket funkade bra. Timo sitter hemma o tar de lugnt. Jag vet egentligen inte vad ja ska skriva så jag är tom i huvudet.


De räknas tydligen inte att ja vill oxå, ja är den som många glömmer, inte bryr sig om eller inte tar hänsyn till. Men o andra sidan de ja vill kanske inte är lika viktigt. Börjar fan känna så själv. Jag vill bara bli klar med utbildningen få mina papper o sedan flytta. Jag vill bara flytta härifrån o lämna all falskhet här. Om jag så flyttar själv eller med någon. Funderar på att flytta till Nyköping faktiskt.. Får väl se om de ändras.. ha de Bye bye

Av Carro - 29 september 2011 12:21

Eftersom de inte blev någon tjejmiddag för min del imorgon så funderar jag på om jag ska ha en egen. Kanske inte imorgon eller den närmaste tiden men ändå. Jag har länge velat ha tjejmiddag. Dock så vet jag inte 100 % vilka jag ska bjuda. Jag vet 3 st med säkerhet. O det är syster, Sandra o Madde. Visst det behövs inte mer än så. O dessutom så får jag användning av min fest bok. Ska fan prata med syster så får man se vad som händer. dock så är det faktiskt Melissas dag med sin mamma som går först.


Måste prata med syster om de oxå. Hhhmm.. Mkt planering.. haha.


Har inte så mkt mer att säga eller skriva.


Jag vet att ni hade gjort allt utan att jag hade varit med. Bara så ni vet..

Ovido - Quiz & Flashcards