Jag och mitt liv

Alla inlägg den 21 september 2011

Av Carro - 21 september 2011 19:48

Nu är de kväll o barnen ligger i sängen o sover. Jag har fixat lite bland papper o satt in gamla räkningar. Så nu sitter jag o bara tar det lugnt.


Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Just nu har jag så mkt funderingar men jag vet inte om jag vill skriva de. O jag vet inte vart jag ska vända mig då personen inte vill svara. Men jag ska låta denna person vara så kanske ********* kan skriva om vad som är fel.


Lär inte bli nå jobb imorgon heller. Mår återigen skit. Men jag ska ringa till Christer imorgon o prata med honom ang nästa vecka. Då jag ska kolla om jag kan praktisera då oxå för att jag har missat så mkt. Men det blir bara en vecka sen ska jag hoppa på teorin igen. Men jag måste få ihop lite timmar.


Nej nu ska jag kolla film.


Bye bye (jag är ledsen för vad jag gjort. Skulle bara så gärna vilja veta vad jag gjort)


   

Av Carro - 21 september 2011 10:50

Fan det känns som att jag aldrig kommer att bli frisk. Jag missar hur mkt som helst under praktiken bara för att jag är sjuk. Så jävla tröttsamt. Men jag måste ringa till Lena idag o kolla om jag kan ta en vecka extra o praktisera så jag kan få ihop lite mera timmar.


Jag vill verkligen inte sitta här hemma o vara sjuk men jag vet att jag bara skulle göra saken värre om jag går o jobbar. Så det är bara att pina sig.. Men jag blir ju så jävla rastlös oxå. Men jag får försöka att bita ihop.


Just nu har jag så jävla ont i huvudet att jag inte vad vart jag ska ta vägen eller vad jag ska göra. Men ändå är jag så jävla dum att jag sitter här. Framför datan.


Men jag vill ju blogga så jag får skylla mig själv.. Fast nu har jag inget mer att blogga om. Så vi hörs..


Bye Bye

Ovido - Quiz & Flashcards