Jag och mitt liv

Alla inlägg den 19 september 2011

Av Carro - 19 september 2011 09:15

Sitter här o önskar att jag verkligen var/är på jobbet. Men jag mår verkligen inte bra så det är bara att sitta hemma o jag ska snart gå o lägga mig en stund o hoppas på att jag blir bärre så jag kan jobba imorgon ist..


Men enligt Timo så får jag inte jobba imorgon om jag inte börjar att må bättre idag/ikväll..


Nej nu ska jag gå o sova.. Så jag kan få bli FRISK!!! bye bye     

Av Carro - 19 september 2011 07:18

Önskar att jag kunde säga att man mår som man förtjänar efter en kryssning. Men icke då..


Jag drack typ ingenting utan har varit förkyld hela båtresan. Sen igår när jag kom hem så kändes de som att jag hostade ut lungorna.. Fy fan säger jag bara..


Så idag blir de inge jobb, däremot så ska jag på ett möte kl 8 så jag kan inte gå o sova än..

Sen ska man hämta barnen i eftermiddag oxå. Ska bli skönt o kul att få hem barnen. Men just nu önskar jag bara att jag blir bättre till kvällen så jag kan jobba imorgon. Vill lixom inte missa mer nu.. Nej nu ska jag börja göra mig klar. Så vi hörs..

Ovido - Quiz & Flashcards