Jag och mitt liv

Alla inlägg den 25 september 2011

Av Carro - 25 september 2011 19:01

Just nu väntar jag på att Timo ska komma hem med en cola till mig.. Mums. Måste fan lägga av att dricka så mkt cola o bara göra det till helgen. Men det blir gärna att man dricker mer när man inte mår så bra.


Dagen har bestått av bara massa lek o bus. Tråkig men ätbar mat o film. Ganska mysigt faktiskt.

Den ätbara med tråkiga maten var pasta med bacon. Lek o bus har vi gjort både inne o ute.

Filmen vi kollade på var Snövit o dom 7 dvärgarna.

Jag älskar ju disney o tack o lov så har jag fått en dotter som gör likadant..


Imorgon är det dagis lämning som står på schemat o sedan jobb. Ska jobba denna vecka eftersom jag har missat så mkt. Jag ser faktiskt fram emot de.

Sen hoppar jag som vanligt på 2 veckor teori. O tar igen det jag har missat. Om jag ens har missat något. Jag har ju lixom 2 böcker hemma som jag ska göra.



 


Det finns så mkt med dig jag tycker om. Det finns fortfarande delar av dig jag kämpar för. Just nu är allt bra men vad händer om några dar. Jag älskar dig men framtiden är något jag tänker på. Det kan jag inte göra något åt. På många sätt är du underbar på. Du leker underbart o mycket med barnen. Du är snäll o generös på många vis. Men mina tankar sitter där dom sitter o vill inte riktigt försvinna därifrån. Men du ska veta att vad som än händer så tycker jag om dig. Du betyder fortfarande mkt för mig!   



 

Så nu blir det film med gubben.. Bye Bye

Av Carro - 25 september 2011 09:36

Hade en kanon bra dag igår o hade riktigt kul..


Först så hämtade Nenne upp barnen o efter det så väntade jag på att mamma o pappa skulle höra av sig. Vi åkte iväg o köpte en bänk till mig.


O jag måste säga att jag är förvånad för att dom hade det kvar. Jysk alltså.


  Denna bänk blev det. Fasiken så snyggt det blev i sovrummet. Jag är jätte glad. Sen bestämde sig mamma o jag för att vi skulle åka upp till Skärholmen någon dag. När jag inte har barnen. Får att shoppa lite. Jag behöver ju lixom lite nya kläder. Har ju typ bara kläder sen jag fortfarande bodde hemma o det är ca 7 år sen. Så det är nog dax att köpa nytt.


Efter att vi hade varit där i alla fall så fick vi förbi Rusta o det nya stadium. Fan vad folk de var. Men otroligt fina kläder. Sen blev det en tripp till mc donald´s.. Det var gott.

  Hade en kanon bra dag med mamma o pappa. Hade skit kul..


Efter de så var vi hem o lämnade bänken o efter de så bar de ut till syster o Nenne. Där ute röjde vi upp på deras tomt o fixade. Barnen höll på att leka o åkte traktor med Nenne.

Jag o syster pratade på som vanligt o hade det riktigt trevligt. Sen efter vi var klara där så gick vi ut i skogen o plocka svamp. Hittade massor av kantareller.

 

O jag menar de när jag säger att vi hittade massor.. Jag fick med mig en påse hem oxå..

Så den ska jag steka idag o frysa in. Gott Gott..


Efter de så gick vi hem till dom för att syster o Nenne skulle göra sig i ordning för fest. Det tog ju sin stund. Men även där hade jag jätte kul. Satt o kolla syster´s telefon o jag blev helt såld. Jag vill oxå ha en sån.. Men o andra sidan så jag fyller ju år snart. Ingen som vill köpa en sån till mig i födelsedags present. Det är en Samsung.


   Denna skulle jag vilja ha..  Men det återstår ju o se..


Idag kanske jag ska träffa bror. Hoppas att Timo vill se efter barnen så länge.


Annars idag vet jag inte vad som händer. Jag vet att jag ska Melissa till imorgon, att det blir jag som lämnar henne på dagis. Men jag vet inte riktigt hur det blir med Cleo om han oxå blir kvar eller så.


Nej nu ska jag försöka få upp Timo, tycker inte att han ska sova längre. Hur länge han än var uppe igår kväll/natt..  


Hihi.. Bye bye   O Tack min älskade familj för att ni finns där för mig.. Älskar er.. 

Ovido - Quiz & Flashcards